Αναλυτικότερα, η χρήση του στόλου της εισηγμένης στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, έφτασε το 98,1% - με 60 ημέρες εκτός μίσθωσης κυρίως λόγω τριών δεξαμενισμών, που ολοκληρώθηκαν εντός του τριμήνου.
Η λειτουργική αξιοποίηση ήταν στο 96,3%, με ισχυρότερη απόδοση σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2021.
Περίπου το 74% του στόλου έχει εξασφαλίσει χρονοναυλώσεις για το υπόλοιπο του 2021, με τις συνολικές ημέρες απασχόλησης του στόλου για όλες τις επόμενες περιόδους να παράγουν περίπου 66 εκατομμύρια δολάρια (εκτός από τα πλοία που συμμετείχαν σε ομαδικές χρονοναυλώσεις με άλλους εταίρους).
Η κάλυψη χρονοναυλώσεων για το υπόλοιπο του τρίτου τριμήνου του 2021 είναι σήμερα 87%.
Επιπλέον έγινε συμφωνία για την πώληση δύο μικρών πλοίων μεταφοράς υγραερίου.
Τα καθαρά έσοδα ανήλθαν σε 1,6 εκατομμύρια δολάρια για το δεύτερο τρίμηνο του έτους έναντι καθαρού εισοδήματος 8,9 εκατομμυρίων δολαρίων την ίδια περίοδο πέρυσι.
Τα EBITDA ήταν ύψους 14,2 εκατομμυρίων σε σύγκριση με 21,8 εκατομμύρια δολάρια το β΄ τρίμηνο πέρσι.
Αναφορικά με το εξάμηνο, τα έσοδα ανήλθαν σε 76,7 εκατομμύρια δολάρια, αύξηση 6,1 εκατομμύρια δολάρια ή 8,6%, σε σύγκριση με έσοδα 70,6 εκατομμυρίων δολαρίων για το α΄ εξάμηνο του 2020.
Τα EBITDA για το εξάμηνο ανήλθαν σε 27,6 εκατομμύρια δολάρια.
Κατά μέσο όρο 41,8 πλοία ανήκαν στην εταιρεία κατά το εξάμηνο του 2021, έναντι 41,1 πλοίων για την ίδια περίοδο του 2020.
Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου Michael Jolliffe σχολίασε:
Κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2021 καταφέραμε να βελτιώσουμε τα έσοδά μας και να μειώσουμε την περίοδο ημερών των πλοίων εκτός μίσθωσης. Επιπλέον, η δραστηριότητα των ναυλώσεων αυξήθηκε ιδιαίτερα για πλοία χωρητικότητας άνω των 5.000 cbm και, κατά συνέπεια, καταφέραμε να ολοκληρώσουμε και να επεκτείνουμε χρονοναυλώσεις και ως εκ τούτου να μειώσουμε τον αριθμό των διαθεσίμων πλοίων για ναύλωση ανά ταξίδι, που φτάνουν σχεδόν τα επίπεδα πριν από την πανδημία.
Ωστόσο, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του περασμένου έτους, είχαμε έξι επιπλέον πλοία που τελείωναν τη bareboat χρονοναύλωσή τους, προσθέτοντας έτσι κόστος στη λειτουργία μας. Επιπλέον, αντιμετωπίσαμε πρόσθετο κόστος λόγω της πανδημίας, ιδιαίτερα τα έξοδα πληρώματος. Τα έξοδα ταξιδιού επιβαρύνθηκαν καθώς το ημερήσιο κόστος των καυσίμων αυξήθηκε κατά 70% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Μαζί με τα παραπάνω οι τρεις υπηρεσίες ξηρού δεξαμενισμού, πρόσθεσαν και άλλο στα κόστη μας.
Για αυτούς τους λόγους, η δημιουργία εσόδων δεν αντικατοπτρίζεται στη λειτουργική κερδοφορία μας.
Είναι δύσκολο να προβλέψουμε πώς θα συμπεριφερθεί η αγορά τα επόμενα τρίμηνα καθώς η παγκόσμια οικονομία λόγω της πανδημίας και των μεταλλάξεών της παραμένει εύθραυστη.
Ωστόσο, διαθέτουμε έναν ισχυρό και διαφοροποιημένο στόλο σε όλο το ευρύτερο φάσμα υγραερίου, απολαμβάνουμε επαρκή ρευστότητα, ενισχυμένη περαιτέρω από την πρόσφατη συμφωνία μας να πουλήσουμε δύο μικρά πλοία μεταφοράς υγραερίου και χαμηλά επίπεδα χρέους που θα μας επιτρέψουν να αποκτήσουμε ρευστότητα ανεξάρτητα από το πώς η παγκόσμια οικονομία θα ανταποκριθεί στην πρόσφατη κλιμάκωση της πανδημίας COVID-19.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr