Ο Βρετανός πάροχος θαλάσσιας καθαρής τεχνολογίας, Silverstream Technologies, παρείχε τη λύση λίπανσης αέρα στο πλοίο Sea Victoria, έναν πολύ μεγάλο μεταφορέα σιδηρομεταλλεύματος (VLOC) με χωρητικότητα 325 χιλιάδων τόνων ναυλωμένο από τη βραζιλιάνικη εταιρεία εξόρυξης Vale.
Η τεχνολογία αυτή, ελαχιστοποιεί την αντίσταση τριβής μεταξύ των ύφαλων και του νερού, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και, κατά συνέπεια, τις εκπομπές άνθρακα, κάτι που θα βοηθήσει την Vale να μειώσει περαιτέρω τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου (GHG) στην πλοήγηση.
Η ναυτιλιακή ομάδα της Vale αναμένει ότι η τεχνολογία θα μπορούσε να αναπαραχθεί σε ολόκληρο τον στόλο που είναι αφιερωμένος στην εξυπηρέτηση της εταιρείας.
Το έργο αναπτύχθηκε με συνεργασία του τμήματος πλοήγησης της Vale, του Τεχνολογικού Ινστιτούτου Vale και της κορεάτικης ναυτιλιακής Pan Ocean για εγκατάσταση σε ένα από τα VLOC.
Το Shanghai Ship Design Research Institute (SDARI) ήταν υπεύθυνο για το σχεδιασμό και την ενσωμάτωση του πλοίου της τεχνολογίας των φυσαλίδων. Το κινεζικό ναυπηγείο New Times Shipbuilding προετοίμασε το πλοίο κατά την κατασκευή του και το ναυπηγείο Yiu Lian Dockyards (Shekou) LTD, διενήργησε την εγκατάσταση του εξοπλισμού.
Η εγκατάσταση διήρκεσε 35 ημέρες και το πλοίο ήταν έτοιμο στις 28 Ιουνίου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr