Πρόσφατα μάλιστα, έγινε και η γιορτή ονοματοδοσίας του πλοίου, το οποίο πρόκειται να τεθεί σε λειτουργία αργότερα αυτό το μήνα ως Crystal Asteria.
Η ναυτιλιακή εταιρεία Astomos, που δημιουργήθηκε το 2006, επικεντρώνεται στην ανάπτυξη της βιομηχανίας υγραερίου ως εναλλακτικό καύσιμο στην Ιαπωνία.
Η εταιρεία δήλωσε ότι διερευνά την εισαγωγή δεξαμενόπλοιων με LPG στον στόλο των 20 πλοίων της και η συνεργασία με την Kumiai Navigation, που εδρεύει στη Σιγκαπούρη, την ώθησε στην χρησιμοποίηση του νέου πλοίου.
Αναλυτικότερα, η ναυτιλιακή εταιρεία, Kumiai, η οποία κατασκευάζει συνολικά τέσσερα μεγάλα πλοία μεταφοράς αερίου (VLGC) με καύσιμο το υγραέριο, θα κατέχει το Crystal Asteria που θα λειτουργεί με μακροπρόθεσμη ναύλωση από την Astomos.
Σύμφωνα με τις εταιρείες, αποφάσισαν το πλοίο να είναι σύμφωνο με τους κανονισμούς SOx και επίσης τη φάση 3 EEDI, η οποία απαιτείται για τα πλοία που έχουν κατασκευαστεί από το 2022 και μετά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr