Τα καθαρά έσοδα τριμήνου για την εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, ήταν 5,0 εκατομμύρια δολάρια. Για την ίδια περίοδο, τα έσοδα από επίπεδα χρονοναύλωσης (TCE) ήταν 4,1 εκατομμύρια δολάρια, αντιπροσωπεύοντας μείωση κατά περίπου 0,4 εκατομμύρια δολάρια ή 8,8% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020. Η καθαρή ζημιά του β΄ τριμήνου του 2021, που αποδίδεται στους κοινούς μετόχους ήταν 1,5 εκατομμύρια δολάρια, αντιπροσωπεύοντας μια αύξηση 0,3 εκατομμυρίων δολαρίων από τη συγκρίσιμη περίοδο του 2020. Η απώλεια ανά μετοχή (βασική και μειωμένη) ήταν 0,04 δολάρια σε σύγκριση με 0,06 δολάρια για την ίδια περίοδο το 2020. Τα προσαρμοσμένα έσοδα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων ήταν 0,4 εκατομμύρια δολάρια και αντιπροσωπεύουν μείωση 0,8 εκατομμυρίων δολαρίων σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020.
Αναφορικά με το α΄ εξάμηνο, η καθαρή ζημιά ήταν 3,6 εκατ. δολάρια ή 0,11 δολάρια βασικής και μειωμένης ζημίας ανά μετοχή, έναντι ζημίας 2,4 εκατ. δολαρίων, με την ίδια ζημιά ανά μετοχή για την αντίστοιχη περίοδο του 2020.
Ο Βαλέντιος Βαλέντης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας σημείωσε μεταξύ άλλων:
«Το περιβάλλον ναύλωσης για τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου το δεύτερο τρίμηνο του 2021 συνέχισε να είναι σε ύφεση, ειδικά η αγορά ναυλώσεων ανά ταξίδι στο ανατολικό ημισφαίριο. Η αγορά περιόδου, αν και πιο σταθερή από την αγορά spot, παρουσίασε πτώση της δραστηριότητας κατά τη διάρκεια του τριμήνου σε επίπεδα κάτω από τους μέσους όρους των προηγούμενων 10 ετών. Η στρατηγική απασχόλησης για τα δεξαμενόπλοια μεσαίας κατηγορίας («MR») βραχυπρόθεσμων, κλιμακωτών χρονοναυλώσεων ωφέλησε την Εταιρεία σε μια δύσκολη αγορά. Στο δεύτερο τρίμηνο του 2021, τα επίπεδα χρονοναυλώσεων για τα MR μας ήταν περίπου 12,700 $/ημέρα, σημειώνοντας κατά προσέγγιση 2,165 $ χαμηλότερα επίπεδα ανά ημέρα από την ίδια περίοδο του 2020. Από τις 4 Αυγούστου 2021, είχαμε κλείσει το 47% των διαθέσιμων ημερών για τρίτο τρίμηνο του 2021 με μέσο όρο χρονοναυλώσεων σε περίπου 10.920 $ για τα MR μας».
«Συνολικά, διατηρούμε μια θετική στάση σχετικά με τις μακροπρόθεσμες προοπτικές του τομέα των δεξαμενόπλοιων. Η βελτίωση του παγκόσμιου ΑΕΠ και η επέκταση της προσωπικής και εμπορικής κινητικότητας θα αυξήσει τη ζήτηση για θαλάσσιες μεταφορές ευρέος φάσματος πετρελαιοειδών.
Εν τω μεταξύ, διαφαίνεται βελτίωση στη διαθέσιμη υπερπροσφορά χωρητικότητας των πλοίων λόγω της γήρανσης του παγκόσμιου στόλου, των συνεχών χαμηλών παραγγελιών νέων δεξαμενόπλοιων και της σημαντικής αύξησης των διαλύσεων των πλοίων.
Κατά τη διάρκεια αυτής της δύσκολης περιόδου, διατηρήσαμε την εστίασή μας στην αποτελεσματικότητα της λειτουργικής διαχείρισης των πλοίων, καθώς τα καθημερινά λειτουργικά έξοδα του στόλου ήταν περίπου 5.900 $ ανά πλοίο για το πρώτο εξάμηνο του 2021. Συνεχίσαμε να ενισχύουμε τον ισολογισμό μας και την οικονομική μας κατάσταση για ανοδικές ευκαιρίες. Οι πρόσφατες προσφορές ιδίων κεφαλαίων και τα τραπεζικά δάνεια οδήγησαν σε χαμηλότερη μόχλευση, καλύτερη ρευστότητα, αποταμίευση επιτοκίων, μεγαλύτερες λήξεις χρέους και κεφάλαιο επιλεκτικής ανάπτυξης. Τον Ιούλιο, επεκτείναμε τον στόλο μας με την απόκτηση ενός πλοίου μεγέθους MR χαμηλότερης ενεργειακής απόδοσης, κατασκευασμένο το 2013, το οποίο ονομάστηκε «Pyxis Karteria». Η επακόλουθη προσφορά πρόσθετων μετατρέψιμων προτιμώμενων μετοχών τον Ιούλιο του 2021 αναμένεται να μας προσφέρει περαιτέρω ευελιξία και ικανότητα να ενισχύσουμε την αξία των μετόχων».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr