Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι το Διοικητικό της Συμβούλιο αποφάσισε τριμηνιαίο μέρισμα μετρητών 0,10 $ ανά μετοχή.
Αναλυτικότερα, το β΄ τρίμηνο σημείωσε καθαρή ζημιά 52,8 εκατ. δολαρίων, ή 0,97 δολάρια ζημίας ανά μετοχή.
Η προσαρμοσμένη καθαρή ζημιά ήταν ύψους 51,1 εκατομμυρίων δολαρίων, ή 0,94 δολάρια ανά μετοχή, η οποία εξαιρεί από την καθαρή ζημία 1,6 εκατομμύρια δολάρια ζημιών.
Τα καθαρά έσοδα ήταν 143,9 εκατ. δολάρια, ή 2,63 δολάρια βασικά και 2,40 δολάρια μειωμένα κέρδη ανά μετοχή.
Για το πρώτο εξάμηνο του 2021, η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, είχε καθαρή ζημιά 115,2 εκατομμυρίων δολαρίων, ή 2,12 δολάρια ζημιάς ανά μετοχή.
Επίσης, η Scorpio Tankers είχε καθαρά έσοδα 190,6 εκατ. δολαρίων, ή 3,48 δολάρια βασικά και 3,21 δολάρια μειωμένα κέρδη ανά μετοχή στο εξάμηνο.
Τέλος, το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα ήταν 190,9 εκατ. δολάρια, ή $ 3,49 βασικά και $ 3,21 μειωμένα κέρδη ανά μετοχή, τα οποία εξαιρούν από τα καθαρά έσοδα 0,3 εκατ. δολάρια ή 0,01 $ ανά βασική και μειωμένη μετοχή, ως διαγραφή των αναβαλλόμενων τελών χρηματοδότησης.
Να σημειωθεί πως η πανδημία, επηρέασε αρκετά την εταιρεία, γεγονός που φαίνεται και στα αποτελέσματά της.
Αρχικά, η έναρξη της πανδημίας COVID-19 τον Μάρτιο του 2020 οδήγησε σε απότομη μείωση της οικονομικής δραστηριότητας και αντίστοιχη μείωση της παγκόσμιας ζήτησης πετρελαίου και προϊόντων διύλισης πετρελαίου. Αυτή η χρονική περίοδος χαρακτηρίστηκε από μεγάλη αστάθεια στις αγορές πετρελαίου. Κατά συνέπεια, άνοιξε μια αφθονία κυμαινόμενων ευκαιριών πλωτών αποθήκευσης, που οδήγησαν σε αύξηση ρεκόρ των χρονοναυλώσεων στα τέλη του πρώτου τριμήνου του 2020 και καθ 'όλη τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του 2020. Αυτή η δυναμική της αγοράς, οδήγησε σε συσσώρευση παγκόσμιων αποθεμάτων πετρελαίου και προϊόντων διύλισης πετρελαίου.
Τον Ιούνιο του 2020, καθώς σταθεροποιήθηκαν οι υποκείμενες αγορές πετρελαίου και οι παγκόσμιες οικονομίες άρχισαν να ανακάμπτουν, τα πλεονάζοντα αποθέματα που συσσωρεύτηκαν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου άρχισαν να χαλαρώνουν αργά. Ωστόσο, η παγκόσμια ζήτηση για πετρέλαιο και προϊόντα διύλισης πετρελαίου παρέμεινε υποτονική καθώς οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο συνέχισαν να επιβάλλουν ταξιδιωτικούς περιορισμούς και άλλα μέτρα σε μια προσπάθεια περιορισμού της εξάπλωσης του ιού. Αυτές οι συνθήκες της αγοράς είχαν αρνητικό αντίκτυπο στη ζήτηση για πλοία της Εταιρείας από το τρίτο τρίμηνο του 2020, γεγονός που συνεχίστηκε έως το δεύτερο τρίμηνο του 2021. Κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2021, η χαλάρωση των περιοριστικών μέτρων και η επιτυχής διάθεση των εμβολίων σε ορισμένες χώρες λειτούργησαν ως καταλύτες για μια οικονομική ανάκαμψη σε πολλές ανεπτυγμένες χώρες σε όλο τον κόσμο. Κατά συνέπεια, οι τιμές του πετρελαίου έφτασαν πρόσφατα σε υψηλά επίπεδα πολλών ετών και τα υπάρχοντα αποθέματα προϊόντων διύλισης πετρελαίου εξακολουθούν να εξαντλούνται. Ενώ αυτές οι συνθήκες είναι ευνοϊκές για τη μακροπρόθεσμη αύξηση της ζήτησης, ήταν ανεπαρκείς για να τονώσουν τα επίπεδα χρονοναυλώσεων κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2021, λόγω της άνισης φύσης της παγκόσμιας οικονομικής ανάκαμψης και των περιορισμών που εξακολουθούν να ισχύουν σε μέρη του κόσμου με μικρό ποσοστό εμβολιασμένων.
Η Εταιρεία αναμένει ότι η πανδημία θα συνεχίσει να προκαλεί αστάθεια στις αγορές των εμπορευμάτων. Η κλίμακα και η διάρκεια είναι άγνωστη, αλλά θα μπορούσε να συνεχίσει να έχει σημαντική επίδραση στα κέρδη, τις ταμειακές ροές και την οικονομική κατάσταση της ναυτιλιακής για το 2021.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr