Αναλυτικότερα, τα έσοδα της ναυτιλιακής ανήλθαν σε 70,4 εκατομμύρια δολάρια το δεύτερο τρίμηνο, με τα κέρδη να είναι 14,7 εκατ. δολάρια.
Τα τριμηνιαία κέρδη ανά μονάδα ανήλθαν στα 0,14$, με τη δηλωμένη διανομή μερίσματος να φτάνει τα 0,01$ ανά μετοχή.
Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε τρεις νέες συμφωνίες ναύλωσης χρόνου, που πραγματοποιήθηκαν μέσα στο τρίμηνο.
Η πρώτη αφορά το πλοίο GasLog Sydney και έγινε με θυγατρική της TotalEnergies SE, για ένα χρόνο, η δεύτερη είναι οκταμηνιαία για το Solaris με θυγατρική της Royal Dutch Shell plc και η τρίτη αφορά ναύλωση με ελάχιστη διάρκεια ενός έτους και μέγιστη τα τρία, για το Methane Heather Sally με θυγατρική της Cheniere Energy, Inc.
Ωστόσο να σημειωθεί, πως η πολυεθνική έχει ήδη υπογράψει ακόμη μία συμφωνία ναύλωσης, μέσα στο γ’ τρίμηνο, η οποία είναι ενός έτους για το GasLog Seattle με την TotalEnergies.
Παράλληλα, σημαντικό είναι το γεγονός πως εξόφλησε 18,8 εκατομμύρια δολάρια χρέους, τα οποία συνολικά για το πρώτο μισό του 2021 ανέρχονται στα 54,8 εκατομμύρια δολάρια.
Μάλιστα, ανακοινώθηκε και η μετάθεση του Paolo Enoizi, ο οποίος τώρα είναι Chief Operating Officer της GasLog Ltd, σε director και Chief Executive Officer, από την 1η Αυγούστου 2021.
Ο Paul Wogan, Διευθύνων Σύμβουλος, σχολίασε πως : «Ο στόλος μας παρουσίασε έντονα αποτελέσματα το δεύτερο τρίμηνο του 2021, με χρόνο λειτουργίας των πλοίων κοντά στο 100%, επιτρέποντάς μας να παραδώσουμε με ασφάλεια σχεδόν ένα εκατομμύριο τόνους Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο (ΥΦΑ) παγκοσμίως. Εκμεταλλευτήκαμε μια ισχυρή ναυτιλιακή αγορά ΥΦΑ και κλείσαμε τέσσερις νέες πολυμηνιαίες ναυλώσεις με κορυφαίους πελάτες σε ελκυστικές τιμές, που μας επιτρέπουν επίσης να κλειδώσουμε την κάλυψη ναύλωσης στο 100% μέχρι το τέλος του 2021 και στο 69,2% για το 2022. Αυτή η σταθερή κάλυψη ναύλωσης, μαζί με τις ταμειακές ροές που δημιουργήθηκαν κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021, υπερβαίνει όλες τις απαιτήσεις λειτουργίας της εταιρείας, τα γενικά έξοδα, έξοδα επιθεωρήσεων-επισκευών και το χρέος για τα 2021 και 2022.
Θα συνεχίσουμε να δίνουμε προτεραιότητα στην αποπληρωμή του χρέους για να μειώσουμε περαιτέρω το αρχικό μας κόστος με την πάροδο του χρόνου. Αναμένουμε επίσης συνεχείς μειώσεις στα λειτουργικά και γενικά έξοδά μας. Με αυτές τις συνεχιζόμενες βελτιώσεις στη βάση κόστους και τα συνεχή υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης και αξιοπιστίας, πιστεύουμε ότι η Gaslog συνεχίζει να είναι ηγέτης στη ναυτιλιακή αγορά μεταφοράς ΥΦΑ».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr