Πρόκειται για μια προσωπικότητα που άφησε το στίγμα της στη σύγχρονη ιστορία των ελληνικών ναυπηγείων, τα οποία σήμερα βρίσκονται σε διαδικασία αναδιάρθρωσης και ανασυγκρότησης.
Ο πρώην αξιωματικός του Στρατού, αποστρατεύθηκε το 1963 οικειοθελώς με τον βαθμό του ταγματάρχη από τον Ελληνικό Στρατό και ασχολήθηκε με τις επιχειρήσεις σε διυλιστήρια και ναυπηγεία, δηλαδή στη βαριά βιομηχανία.
Στενός συνεργάτης επί σειρά ετών του Σταύρου Νιάρχου, πέρασε και την «ίωση» της πολιτικής στις αρχές της δεκαετίας του 1990 (κοντά στον Α. Ανδριανόπουλο αρχικά και στον Α. Σαμαρά στη συνέχεια), αλλά και πάλι απορροφήθηκε από τις επιχειρήσεις, ως μπίζνεσμαν πλέον και όχι ως μάνατζερ, αγοράζοντας με ομάδα συνεργατών το Νεώριο και την Ελευσίνα.
Ο όμιλος των Ναυπηγείων Ελευσίνας και Νεωρίου Σύρου ολοκλήρωσε πολλές παραγγελίες του Πολεμικού Ναυτικού (ΠΝ). Διαβλέποντας όμως ότι άλλες παραγγελίες από αυτό μάλλον δεν έχει, στράφηκε σε εμπορικές δουλειές.
Ναυπήγησε δύο επιβατηγά του Αιγαίου («Νήσος Μύκονος», «Νήσος Χίος») και σκάφη ακτοπλοΐας για τις γραμμές της Βενεζουέλας: δύο οχηματαγωγά- επιβατικά πλοία ανοικτού τύπου τα οποία θα δρομολογηθούν στην ακτοπλοΐα της χώρας της Λατινικής Αμερικής.
Το 2018 ο όμιλος του Νικόλαου Ταβουλάρη μεταβίβασε τις μετοχές του στην Onex Shipyards του Πάνου Ξενοκώστα, σηματοδοτώντας την αλλαγή σελίδας του ιστορικού ναυπηγείου.
Ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης, σε ανάρτησή του στο Twitter, εξέφρασε τα θερμά συλλυπητήριά του στην οικογένεια του Νικόλαου Ταβουλάρη, προσθέτοντας πως παρά τα πρόσφατα προβλήματα ο επιχειρηματίας πρόσφερε στην ελληνική οικονομία. «Είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ μαζί του και όχι πάντα υπό εύκολες συνθήκες, αλλά ήταν στη συμπεριφορά του κύριος» σημείωσε κλείνοντας.
{https://twitter.com/AdonisGeorgiadi/status/1419249280544559104}
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr