Τα εν λόγω πλοία, χωρητικότητας μεταξύ 33.000 και 85.000 dwt, είναι ναυλωμένα στην αγορά spot και έχουν μέσο όρο ηλικίας τα 10 έτη. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Costamare, τα δύο από τα πλοία έχουν ήδη παραληφθεί, ενώ τα υπόλοιπα αναμένεται να παραληφθούν το αργότερο έως τον Ιανουάριο του 2022.
Κίνηση της ελληνικής ναυτιλιακής στον κλάδο των bulk carriers είχε προαναγγελθεί από ναυλομεσιτικούς οίκους, καθώς είχε ανακοινωθεί τον περασμένο Μάιο πως προέβη στην εξαγορά τριών kamsarmaxes μέσω δύο ξεχωριστών deals.
Με αφορμή την ανακοίνωση της συναλλαγής, ο οικονομικός διευθυντής (CFO) της εταιρείας, κ. Γρηγόρης Ζήκος, δήλωσε:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την απόκτηση πλοίων ξηρού φορτίου χύδην.
Αποφασίσαμε να επενδύσουμε σε έναν τομέα με ισχυρά θεμελιώδη που παρέχουν βελτιωμένες ευκαιρίες απόδοσης για τους μετόχους μας.
Οι εξαγορές θα χρηματοδοτηθούν αρχικά με μετρητά, ενώ η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για κάλυψη του υπόλοιπου ποσού με τραπεζικό δανεισμό.
Λαμβάνοντας υπόψη τη φύση του κλάδου των dry, σκοπεύουμε να διατηρήσουμε χαμηλή μόχλευση έως και 60% της αξίας των περιουσιακών στοιχείων.
Ανυπομονούμε να παρέχουμε μια λεπτομερή ενημέρωση για την επιχειρηματική μας στρατηγική με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του δευτέρου τριμήνου».
Ο κ. Ζήκος πρόσθεσε επίσης ότι τα πλοία θα διαχειρίζεται ομάδα της Costamare, η οποία θα ενισχυθεί από μια ομάδα συνεργατών της εταιρείας χύδην ξηρού φορτίου του ιδρύματος Ωνάση, η οποία θα ενταχθεί στην Costamare τον Ιούλιο.
Ο CFO της Costamare τόνισε ότι θα δώσει λεπτομερή ενημέρωση για την επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων δευτέρου τριμήνου της Costamare.
Μετά την παραλαβή όλων των πλοίων, η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή θα διαθέτει στόλο από 81 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (containerships) και 16 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου (bulk carriers).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr