Η ανάθεση παραγγελιών της Korea Shipbuilding & Offshore Engineering, της Samsung Heavy Industries και της Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering αυξήθηκε 24 τοις εκατό σε 52.604 δισεκατομμύρια γουόν το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Το ποσό ισοδυναμεί με τη διετή ναυπηγική τους ικανότητα.
Η ανάθεση παραγγελιών της Korea Shipbuilding & Offshore Engineering αυξήθηκε 16,2 τοις εκατό σε 25,3 τρισεκατομμύρια γουόν. Η Samsung Heavy Industries σημείωσε 35% αύξηση στα 16.219 δισεκατομμύρια γουόν και η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering αύξησε το υπόλοιπο παραγγελιών της κατά 28,3% σε 11.085 δισεκατομμύρια γουόν. Κατά το πρώτο τρίμηνο, η συνολική κινητικότητα παραγγελιών υπερέβη την διετή ικανότητα ναυπηγικής κατασκευής για πρώτη φορά από το πρώτο τρίμηνο του 2016.
Στις 19 Μαΐου, οι τρεις εταιρείες πέτυχαν περισσότερο από το 50% του ετήσιου επιχειρηματικού τους στόχου για φέτος. Συγκεκριμένα, η Korea Shipbuilding & Offshore Engineering έφτασε το 62% των 14,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων, κερδίζοντας συμβόλαια για συνολικά 103 πλοία. Ο στόχος της Samsung Heavy Industries για φέτος είναι 7,8 δισεκατομμύρια δολάρια και έφτασε το 65% εκείνη την ημέρα με συμβόλαια για 42 πλοία. Η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering, η οποία στοχεύει σε 7,7 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, έφτασε το ένα τρίτο αυτής της ημέρας.
Τα επιχειρηματικά περιβάλλοντα των εταιρειών αναμένεται να βελτιωθούν στο υπόλοιπο του τρέχοντος έτους. «Με την πλήρη κράτηση των αποβαθρών τους, θα είναι σε θέση να επιλέξουν πιο επικερδείς συμβάσεις στο δεύτερο εξάμηνο», δήλωσε μια πηγή της βιομηχανίας, προσθέτοντας, «Η διαπραγματευτική τους δύναμη σε σχέση με τους πλοιοκτήτες αναμένεται να αυξηθεί μαζί με τις τιμές των πλοίων τους».
Ωστόσο, η ουσιαστική βελτίωση της κερδοφορίας των τριών εταιρειών είναι απίθανη έως το 2023. Το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, η Samsung Heavy Industries σημείωσε λειτουργική ζημιά 506,8 δισεκατομμυρίων γουόν, η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering κατέγραψε απώλεια λειτουργίας 212,9 δισεκατομμυρίων γουόν και η Κορέα Το λειτουργικό κέρδος Shipbuilding & Offshore Engineering ανήλθε σε 67,5 δισεκατομμύρια γουόν.
Σύμφωνα με εταιρείες έρευνας αγοράς, η λειτουργική απώλεια της Samsung Heavy Industries για φέτος εκτιμάται σε 717,5 δισεκατομμύρια γουόν, το λειτουργικό κέρδος της Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering εκτιμάται ότι θα μειωθεί 95% σε ετήσια βάση στα 7,1 δισεκατομμύρια γουόν και για την Korea Shipbuilding & Offshore Engineering εκτιμάται ότι θα αυξηθεί κατά 354% στα 337,8 δισεκατομμύρια γουόν.
Μαρία Μπερτζελέτου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr