Αξίζει να σημειωθεί ότι μπορεί η απόδοση της ναυλαγοράς των Bulk carriers και containers να εμφανίζει έντονη τάση ανάκαμψης, ωστόσο, αυτή ακόμα δεν αντικατοπτρίζεται στην απόδοση των ναυτιλιακών μετοχών.
Σύμφωνα με το δείκτη απόδοσης των ναυτιλιακών μετοχών Capital Link Maritime Index (CPLMMARI) σύνθετο δείκτη όλων των εισηγμένων μετοχών ναυτιλίας των ΗΠΑ, σημειώθηκε εβδομαδιαία πτώση 5.58% στις 14 Μάϊου, σε σύγκριση με τον S&p 500 (SPX) που κατέγραψε πτώση 1,39%, ο Nasdaq (CCMP) μειώθηκε κατά 2,34% και ο βιομηχανικός δείκτης Dow Jones (INDU) κατά 1,14%.
Οι ναυτιλιακοί δείκτες Capital Link Maritime Indices για την απόδοση των ναυτιλιακών μετοχών παρουσίασαν κακή επίδοση την περασμένη βδομάδα με 2 από τους 7 δείκτες να κλείνουν με κέρδη και 5 με απώλειες. Η καλύτερη επίδοση εμφανίστηκε στις ναυτιλιακές μετοχές στον τομέα μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, LNG index (CPLMLNPG) με κέρδη 0,96%, ενώ ο δείκτης απόδοσης των ναυτιλιακών μετοχών στον τομέα εμπορευματοκιβωτίων παρουσίασε τη μεγαλύτερη απώλεια 10.10%.
Στον τομέα bulk carriers, o δείκτης εμφάνισε απώλειες 6.48% και στον τομέα των tankers ελάχιστη ανάκαμψη 0.26%. Στον παρακάτω πίνακα απεικονίζεται η εβδομαδιαία απόδοση όπως αυτή δημοσιεύτηκε στο εβδομαδιαίο ναυτιλιακό report Capital Link.
Όσον αφορά τους Βαλτικούς Δείκτες απόδοσης της ναυλαγοράς η βδομάδα τερμάτισε με 2 από τους 7 δείκτες να εμφανίζουν αύξηση και οι άλλοι 5 μείωση. Η καλύτερη επίδοση ήταν στο Δείκτης ναυλαγοράς δεξαμενοπλοίων Baltic Clean Tanker Index (BCTI) με κέρδη 9,53%, ενώ η χειρότερη επίδοση δείκτη ναυλαγοράς Bulk carriers Capesize (BCI) με πτώση 16,80%.
Μαρία Μπερτζελέτου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr