Ειδικότερα, η συμφωνία υπεγράφη ανάμεσα στο Αμερικανικό Γραφείο Ναυτιλίας (ABS), τη νοτιοκορεάτικη ναυπηγική εταιρεία Hyundai Mipo Dockyard (HMD), την επίσης νοτιοκορεάτικη Korea Shipbuilding & Marine Engineering (KSOE), καθώς και τον κρατικό διαχειριστή ναυτιλίας της Δημοκρατίας των Νήσων Μάρσαλ (Republic of the Marshall Islands Maritime Administrator - RMI).
Η ανάπτυξη των νέας γενιάς πλοίων μεταφοράς CO2 θα επιταχύνει την υιοθέτηση της τεχνολογίας δέσμευσης και αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα (CCS) και θα διευκολύνει την προσπάθεια μείωσης εκπομπών CO2, προωθώντας την «πράσινη» ναυτιλία.
«Ως παγκόσμιος ηγέτης στην ταξινόμηση των πλοίων μεταφοράς φυσικού αερίου, η ABS είναι στην ευχάριστη θέση να προσφέρει την εμπειρία της για να υποστηρίξει αυτό το έργο», δήλωσε ο Patrick Janssens, Αντιπρόεδρος της ABS Global Gas.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η υγροποίηση του CO2 μειώνει τον όγκο του κατά περίπου 600 φορές, κάτι που μπορεί να διευκολύνει τη μεταφορά του, όπως προσπαθούν να κάνουν οι 4 προαναφερθείσες ναυτιλιακοί φορείς.
Όσον αφορά τα καθήκοντα των 4 φορέων, η HMD θα αναπτύξει το σύστημα περιορισμού φορτίου CO2, η KSOE θα αναπτύξει συστήματα διακίνησης φορτίου, ενώ η ABS και η RMI θα είναι υπεύθυνες για την αξιολόγηση του σχεδιασμού, την έγκριση και την επαλήθευση του εγχειρήματος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr