Τελικά, προσφορές κατέθεσαν τα πέντε από τα έξι επενδυτικά σχήματα, τα οποία είχαν περάσει σε αυτό το στάδιο του διαγωνισμού. Η κοινοπραξία που απείχε ήταν αυτή των ΤΕΡΝΑ και Eiffage Génie Civil Marine.
Αναλυτικά, δεσμευτικές οικονομικές και τεχνικές προσφορές υποβλήθηκαν από τα εξής σχήματα:
1. ARCHIRODON GROUP NV
2. ΣΥΜΠΡΑΞΗ INTRAKAT CONSTRUCTIONS SA – INTERCANTIERI VITTADELLO SPA–SALES SPA
3. Κ/Ξ MYTILINAIOS SA – ROVER MARITIME SL – HDK SA
4. Κ/Ξ AVAX SA – ETERMAR SA – NV BESIX SA
5. Κ/Ξ ACCIONA CONSTRUCCION SA – DREDGING INTERNATIONAL NV
Σε επόμενο στάδιο, η αρμόδια επιτροπή του ΟΛΘ θα αξιολογήσει τις προσφορές, με στόχο να αναδειχτεί ανάδοχος εντός του πρώτου τριμήνου του 2021. Σημειώνεται ότι με βάση τον αρχικό σχεδιασμό, η ολοκλήρωση του έργου, προϋπολογισμού 130 εκατ. ευρώ, αναμενόταν μέχρι το τέλος του 2023.
Το συγκεκριμένο έργο αποτελεί το σημαντικότερο μέρος των υποχρεωτικών επενδύσεων που έχει αναλάβει η ΟΛΘ Α.Ε. βάσει της σύμβασης παραχώρησης με το Δημόσιο. Εκτιμάται ότι θα αναβαθμίσει τη θέση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης στην παγκόσμια λιμενική βιομηχανία και στον κλάδο της εφοδιαστικής αλυσίδας προσφέροντας παράλληλα ισχυρά πολλαπλασιαστικά οφέλη στην οικονομία και την κοινωνία, σε τοπικό και εθνικό επίπεδο.
Σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές, το έργο της επέκτασης του έκτου προβλήτα περιλαμβάνει:
- Την κατασκευή νέου πρόσθετου κρηπιδώματος μήκους 513 μέτρων, εκ των οποίων τα 470 μέτρα έχουν ωφέλιμο βάθος -17,7μ.
- Την κατασκευή πρόσθετης χερσαίας ζώνης, πλάτους 306,5 μέτρων, κατά μήκος του νέου πρόσθετου κρηπιδώματος.
- Συμπληρωματικά έργα υποδομής ώστε να διασφαλιστεί η πλήρης λειτουργικότητα του νέου κρηπιδώματος και της αντίστοιχης χερσαίας ζώνης.
Γιώργος Γεωργίου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr