Όπως αναφέρει, «με το ΣΝ όπως αυτό παρουσιάζεται για διαβούλευση, επιλύονται πολλά προβλήματα που εμπόδιζαν επί 20 χρόνια τη δραστηριότητα εφοδιασμού πλοίων γραμμών εξωτερικού και τίθενται οι βάσεις για ένα νέο ξεκίνημα του κλάδου της οικονομίας στον οποίο αναπτύσσεται η εξωστρεφής δραστηριότητα εφοδιασμού πλοίων.
Ειδικότερα:
- Εναρμονίζεται η διαδικασία εφοδιασμού πλοίων με τις ισχύουσες ρυθμίσεις του Ενωσιακού Τελωνειακού Κώδικα όπως αυτές εφαρμόζονται στα υπόλοιπα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
- Ενοποιείται η διαδικασία εφοδιασμού πλοίων που απαλλάσσονται από δασμούς και λοιπές φορολογικές επιβαρύνσεις, ώστε να εφαρμόζεται για μεν τα ενωσιακά εμπορεύματα η διαδικασία της εξαγωγής για δε τα μη ενωσιακά η διαδικασία της επανεξαγωγής.
- Παύει η εφαρμογή του Ειδικού Καθεστώτος Ειδικού Προορισμού, το οποίο, με τον τρόπο που εφαρμόζονταν, δημιουργούσε διπλές και τριπλές γραφειοκρατικές τελωνειακές διαδικασίες εφοδιασμού πλοίων αυξάνοντας το κόστος των εφοδίων, τον χρόνο παράδοσης μειώνοντας έτσι την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών εφοδιαστικών επιχειρήσεων οι οποίες ως γνωστόν δραστηριοποιούνται στο διεθνές επιχειρηματικό περιβάλλον.
Όμως υπάρχουν ορισμένα σημεία που πρέπει να αλλάξουν, για τα οποία υποβάλαμε εμπεριστατωμένο υπόμνημα, καθώς εξακολουθούν να δημιουργούν τα ίδια προβλήματα που υπήρχαν με το προηγούμενο άρθρο 10 του Ν. 438/76 ή ενδέχεται να δημιουργήσουν νέα.
Πιστεύουμε ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης και ότι υπάρχει η καλοπροαίρετη διάθεση τόσο από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών όσο και από την ΑΑΔΕ, ώστε αυτό το Σχέδιο Νόμου να επιλύσει όσο το δυνατό τα προβλήματα που υπάρχουν σήμερα».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr