Ειδικότερα, με δήλωσή του στο Reporter, επισημαίνει: «Πρόκειται για μία απόφαση που ελήφθη και από τις δύο πλευρές. Έκλεισε ένας κύκλος στο λιμάνι και τώρα ανοίγει ένας νέος». Ο ίδιος αποκαλύπτει ότι θα παραμείνει στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΛΘ, για να βοηθήσει όσο μπορεί στην υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος, που βρίσκεται σε εξέλιξη. Η λύση της σύμβασης του κ. Θεοφάνη θα πραγματοποιηθεί στις 30 Ιουνίου, οπότε και έχει οριστεί η τακτική γενική συνέλευση των μετόχων.
Η νέα μέρα για το λιμάνι θα σημάνει, σύμφωνα με πληροφορίες του Reporter, και τον διαχωρισμό των ρόλων του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου και τα νέα πρόσωπα αναμένεται να γίνουν άμεσα γνωστά.
Η αποχώρηση του κ. Θεοφάνη έρχεται σε μία θετική περίοδο για τον λιμένα.
Πιο συγκεκριμένα, η καθαρή κερδοφορία και η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων σημείωσε αύξηση το 2019. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης, η διακίνηση στο σταθμό εμπορευματοκιβωτίων και στο συμβατικό λιμάνι για το δεύτερο τρίμηνο του 2020 αναμένεται να είναι μειωμένη κατά 12% και 27% αντίστοιχα, συγκριτικά με το 2ο τρίμηνο του 2019, λόγω της πανδημίας. Ωστόσο, η πτώση στις λιμενικές δραστηριότητες είναι είτε σε ίδια είτε σε χαμηλότερα επίπεδα από άλλα γειτονικά λιμάνια, ενώ δεν τίθεται θέμα λειτουργικής ρευστότητας της εταιρείας.
Παράλληλα, στις 24 Ιουνίου εκτιμάται ότι θα οριστικοποιηθούν και θα δημοσιοποιηθούν τα τεύχη του δεύτερου σταδίου του διαγωνισμού της επέκτασης του έκτου προβλήτα και μέχρι τέλη Αυγούστου το αργότερο αναμένεται να βρεθεί ο ανάδοχος για το έργο.
Τα έξι επενδυτικά σχήματα:
1. ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ (Κ/Ξ) TERNA SA – EIFAGGE GENIE CIVIL MARINE
2. ARCHIRODON GROUP NV
3. ΣΥΜΠΡΑΞΗ INTRAKAT CONSTRUCTIONS SA – INTERCANTIERI VITTADELLO SPA–SALES SPA
4. Κ/Ξ MYTILINAIOS SA – ROVER MARITIME SL – HDK SA
5. Κ/Ξ AVAX SA – ETERMAR SA – NV BESIX SA
6. Κ/Ξ ACCIONA CONSTRUCCION SA – DREDGING INTERNATIONAL NV
Επίσης, προχωρούν οι διαδικασίες για το έργο της οδικής σύνδεσης του έκτου προβλήτα με τους μεγάλους οδικούς άξονες ΠΑΘΕ και Εγνατία. Η ΑΚΤΩΡ αναδείχτηκε μειοδότης του έργου με ποσοστό 56,61%. Το κόστος αποτιμάται στα 74,1 εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 59,77 εκατ. ευρώ).
Γιώργος Γεωργίου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr