Αυτή η φιλοσοφία κρύβεται πίσω από την αναγνώριση της εταιρείας με πλατινένιο βραβείο στην κατηγορία «Guest Service Excellence», για το συνεχή εμπλουτισμό των ήδη υπαρχόντων δρομολογίων της, την αύξηση του χρόνου διαμονής στους προορισμούς που επισκέπτεται καθώς και τη συνεχή αναβάθμιση των πλοίων και των υπηρεσιών. Ιδιαίτερα, η ζεστή φιλοξενία και η εξειδίκευση του ανθρώπινου δυναμικού της, σε συνδυασμό με την προσεγμένη επιλογή παροχών για κάθε ταξιδιώτη, τόσο εν πλω, όσο και στον προορισμό, την κατατάσσουν δικαίως μεταξύ των καλύτερων επιλογών για μια αυθεντική εμπειρία κρουαζιέρας.
Παράλληλα, επιβραβεύτηκε με την κατάκτηση του χρυσού βραβείου στην κατηγορία «Δράσεις για την προσέγγιση ειδικών κοινών/ εθνικοτήτων» για τις εντατικές προσπάθειες ενίσχυσης του εισερχόμενου τουρισμού και το άνοιγμα νέων, στρατηγικών αγορών με στοχευμένες ενέργειες, όπως με τα ταξίδια εξοικείωσης. Πιο συγκεκριμένα, το 2019, για δεύτερη χρονιά πραγματοποιήθηκαν περισσότερα από 24 ομαδικά ταξίδια γνωριμίας «fam trips», τα οποία έφεραν στην Ελλάδα περισσότερους από 84 εκπροσώπους τουριστικών γραφείων από 29 χώρες, ενώ παράλληλα οργανώθηκε ένα διευρυμένο πρόγραμμα επισκέψεων και φιλοξενίας για 162 δημοσιογράφους από σημαντικά κλαδικά, επιχειρηματικά και lifestyle μέσα από 10 χώρες.
Τέλος, αναγνωρίστηκε η ιδιαίτερη αφοσίωσή της σε αυτούς που επιλέγουν να ταξιδέψουν μόνοι τους, από την ώρα της κράτησης, έως την στιγμή που εκείνοι θα κατέβουν από το πλοίο, για αυτό και επιβραβεύτηκε με το ασημένιο βραβείο στην κατηγορία «Solo Travel». Ο ιδιαίτερος χειρισμός αυτών των ταξιδιωτών, τους δίνει τη δυνατότητα να αισθάνονται ευπρόσδεκτοι και ξεχωριστοί, έχοντας την αίσθηση ότι ανήκουν σε μια μεγάλη οικογένεια. Μάλιστα, η εταιρεία, θέλοντας να ενθαρρύνει τους μοναχικούς ταξιδιώτες, έχει εδραιώσει την ελάχιστη στην αγορά, επιπρόσθετη οικονομική επιβάρυνση μεμονωμένου επιβάτη σε όλα τα δρομολόγιά της.
Ο κ. Αλέξης Οικονόμου, Διευθυντής Ξενοδοχειακού Τμήματος & Εξυπηρέτησης Πελατών της Celestyal Cruises δήλωσε σχετικά: «Είμαστε περήφανοι που οι προσπάθειές μας για την προβολή της ελληνικής κρουαζιέρας και την παροχή μιας προσωπικής και ζεστής εμπειρίας σε επιβάτες από όλο τον κόσμο αναγνωρίζονται για ακόμη μια χρονιά από έναν διαχρονικό θεσμό, όπως είναι τα Tourism Awards. Ιδιαίτερα, σε αυτή την απρόβλεπτη περίοδο που διανύουμε, η βράβευση αυτή μας γεμίζει με αισιοδοξία και μας δίνει κίνητρο να συνεχίσουμε να δουλεύουμε συστηματικά για την εξασφάλιση ενός βελτιωμένου, σύγχρονου και ανταγωνιστικού προϊόντος, ανταποκρινόμενοι στις σύγχρονες ανάγκες των φιλοξενούμενών μας.»
Tα βραβεία Tourism Awards, τα οποία διοργανώθηκαν από την έκδοση Hotel & Restaurant του ομίλου Boussias Communications και πραγματοποιήθηκαν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ), αποτελούν πλέον θεσμό στο χώρο του Τουρισμού, καθώς για 7η συνεχόμενη χρονιά βραβεύουν τις καλύτερες πρωτοβουλίες στον κλάδο, ανάμεσα σε εκατοντάδες συμμετοχές που υποβάλλονται κάθε χρονιά. Τα βραβεία ανακοινώθηκαν στις 3 Ιουνίου, με τις βραβευμένες εταιρείες να έχουν επιλεγεί από τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής, μέσα από ένα αξιοκρατικό, διαδικτυακό σύστημα αξιολόγησης, επιβεβαιώνοντας με τον τρόπο αυτό το κύρος των Βραβείων.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.celestyal.com
Γραφείο Τύπου Celestyal Cruises: Φρόσω Ζαρουλέα – 216 4009659
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr