Τα συνολικά έσοδα παρουσιάστηκαν ενισχυμένα στα 33,7 εκατ. δολάρια έναντι 26,8 εκατ. δολαρίων. Η αύξηση του μεγέθους του στόλου της ναυτιλιακής με τρία containerships χωρητικότητας 10,000 teu και η αύξηση της μέσης τιμής ναύλωσης σε συγκεκριμένα πλοία του στόλου ήταν οι βασικοί λόγοι ανόδου των εσόδων.
O CEO της εταιρείας, Τζέρι Καλογηράτος σχολίασε τα εξής: «Είναι προφανές ότι η αγορά των containers έχει επηρεαστεί αρνητικά από την πανδημία, αλλά η έκταση και η διάρκεια της επίδρασης είναι δύσκολο να εκτιμηθεί. Η παρατεταμένη ύφεση με τη συνέχειση ή την επανάληψη σκληρών lockdowns τα επόμενα τρίμηνα, θα μπορούσε να οδηγήσει σε παρατεταμένη πτώση των ναύλων και να επηρεάσει αρνητικά τα δικά μας έσοδα, καθώς και εκείνα των εταιρειών τακτικών γραμμών. Ωστόσο, υποθέτοντας ότι θα υπάρξει σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων εντός του 2020 και θα ομαλοποιηθεί η οικονομική δραστηριότητα μέχρι το τέλος του έτους, οι αναλυτές αναμένουν ισχυρή ανάκαμψη της αγοράς την επόμενη χρονιά. Δεδομένου ότι έχουμε έναν περιορισμένο αριθμό πλοίων, των οποίων οι ναυλώσεις θα λήξουν τους επόμενους 12 μήνες, θα πρέπει να είμαστε σε θέση να αξιοποιήσουμε τη συγκυρία».
Σημειώνεται ότι η ναυτιλιακή έχει ανακοινώσει τη διανομή μερίσματος 0,35 δολάρια ανά μετοχή για το πρώτο τρίμηνο του 2020. Η καταβολή του μερίσματος θα πραγματοποιηθεί στις 15 Μαΐου 2020.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr