Η εταιρεία διαθέτει 13 πλοία εξοπλισμένα με scubbers από τα 18 VLCCs που πρόκειται να εγκαταστήσουν το σύστημα καθαρισμού καυσαερίων τη φετινή χρονιά.
Μέχρι σήμερα, η ναυτιλιακή έχει καταβάλει 49,2 εκατ. δολάρια για το project των scrubbers, με τα πλοία να παραμένουν στα ναυπηγεία για 37 ημέρες κατά μέσο όρο.
Συνεπώς, οι καθυστερήσεις στα ναυπηγεία από τη μία και τα ισχυρά κέρδη για τα tankers από την άλλη ώθησαν την DHT Holdings στην απόφαση αναβολής εγκατάστασης των scrubbers.
Στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου, τα VLCCs της εταιρείας που λειτουργούσαν στη spot αγορά κέρδισαν 66.400 δολάρια την ημέρα, ενώ στο δεύτερο τρίμηνο - μέχρι και σήμερα - το 66% των διαθέσιμων VLCCs στη spot έχουν κλειστεί σε μία μέση τιμή 110.440 δολαρίων την ημέρα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr