Α. Νέα συμφωνία χρονοναύλωσης για το M/V Knightship
Το πλοίο M/V Knightship θα είναι το τρίτο πλοίο που παραδίδει η Εταιρεία σε χρονοναύλωση στην Glencore plc. Το τέταρτο τρίμηνο του 2019, η εταιρεία είχε ήδη παραδώσει στην Glencore δύο Capesize του στόλου της, το M/V Premiership και το M/V Squireship με παρόμοιους όρους.
Η νέα χρονοναύλωση θα έχει περίοδο 36 με 42 μήνες και θα ξεκινήσει αμέσως μετά την εγκατάσταση συστήματος καθαρισμού καυσαερίων («scrubber») στο M/V Knightship, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του Μαΐου 2020. Το κόστος εξοπλισμού και εγκατάστασης του scrubber, καθώς και οι ημέρες που το πλοίο θα βρίσκεται εντός δεξαμενισμού, μέχρι του ποσού των $3.5 εκατ. θα καλυφθούν εξ ’ολοκλήρου από το ναυλωτή.
Ο ημερήσιος ναύλος του πλοίου είναι συνδεδεμένος με τον δείκτη BCI, ενώ η Εταιρεία έχει την επιλογή μετατροπής του κυμαινόμενου ναύλου σε σταθερό για περίοδο 3 έως 12 μηνών κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Τέλος, η Εταιρεία δικαιούται υπό προϋποθέσεις συμμετοχή στα κέρδη από τη διαφορά στην τιμή των καυσίμων που θα χρησιμοποιούνται από το πλοίο καθ’ όλη την διάρκεια της χρονοναύλωσης με βάση τον νέο κανονισμό ΙΜΟ 2020 που βρίσκεται σε ισχύ από την 1 Ιανουαρίου 2020.
Β. Επέκταση χρονοναύλωσης για το M/V Gloriuship
Η Εταιρεία συμφώνησε με τον υφιστάμενο ναυλωτή του Capesize M/V Gloriuship την επέκταση της χρονοναύλωσης του για επιπλέον 10 με 14 μήνες. Το πλοίο παραδόθηκε στις 23 Απριλίου 2020 και ο ημερήσιος ναύλος είναι συνδεδεμένος με τον δείκτη BCI.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ενισχύσουμε περαιτέρω την σχέση μας με την Glencore με μία ακόμα χρονοναύλωση που περιλαμβάνει μία σημαντική επένδυση έως $3.5 εκατ. στο συγκεκριμένο πλοίο. Η ιδιαίτερη τεχνογνωσία μας σε σχετικές εμπορικές συμφωνίες αναπτύχθηκε μέσω των πέντε αντίστοιχων συναλλαγών που προηγήθηκαν με επιτυχία σε συνεργασία με τρεις σημαντικούς ναυλωτές.
Το σημαντικότερο είναι, ότι μετά τη συμφωνία αυτή το 70% του στόλου μας θα λαμβάνει ημερήσιο ναύλο συνδεδεμένο με τον δείκτη BCI, ο οποίος σήμερα είναι κατά 260% αυξημένος σε σχέση με το χαμηλότερο σημείο που παρατηρήθηκε πριν από δύο μήνες.
Βάσει της ανοδικής τάσης της αγοράς, η οποία υποστηρίζεται περαιτέρω από τα οικονομικά κίνητρα που προσφέρονται παγκοσμίως για τη διευκόλυνση του αντίκτυπου του ιού Covid-19, πιστεύουμε ότι ο στόλος μας είναι στη βέλτιστη θέση να αξιοποιήσει την αυξανόμενη τάση του κλάδου ξηρού φορτίου.»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr