Σύμφωνα με πληροφορίες του Reporter, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΛΘ θα συνεδριάσει στις 22 Απριλίου για να αποφασίσει πως θα κυλήσει το δεύτερο στάδιο του διαγωνισμού με την κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως θα υπάρξει μία καθυστέρηση 1,5 – 2 μηνών, καθώς υπάρχουν εταιρείες που εδράζουν σε ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Ιταλία, που πλήττονται βάναυσα από την «επέλαση» του κορονοϊού. Συνεπώς τους δίνεται ένα εύλογο χρονικό διάστημα, προκειμένου να μπορέσουν να συμμετέχουν χωρίς προβλήματα. Αυτό σημαίνει ότι με βάση τις τρέχουσες συνθήκες, η επιλογή του επενδυτή αναμένεται εντός του καλοκαιριού.
Όπως μεταφέρεται στο Reporter, κανείς από τους συμμετέχοντες δεν έχει αποχωρήσει επίσημα από τον διαγωνισμό. Αν κάποια εταιρεία ή κοινοπραξία σκόπευε να αποχωρήσει, θα έπρεπε να το έχει γνωστοποιήσει επίσημα, τονίζεται χαρακτηριστικά. Έτσι, διαψεύδονται προς ώρας οι πληροφορίες που είχαν δει το φως της δημοσιότητας για αποχωρήσεις επενδυτικών σχημάτων. Στόχος είναι, όπως επισημαίνεται, να τηρηθούν οι διαδικασίες κατά γράμμα και να μην υπάρξει καμία εμπλοκή, προκειμένου να ολοκληρωθεί μία εμβληματική επένδυση.
Υπενθυμίζεται ότι στο πρώτο στάδιο του διαγωνισμού είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον τα εξής επενδυτικά σχήματα:
- ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ «ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – ROVER MARITIME S.L. – ΧΔΚ Α.Ε.»
- EIFAGGE TERNA
- ARCHIRODON
- ΕΝΩΣΗ INTRAKAT – VITTADELLO – SALES
- ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ «ΑΒΑΞ Α.Ε. – ETERMAR S.A. – NV BESIX SA»
- ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. – ΤΕΚΑΛ Α.Ε.
- ACCIONA CONSTRUCCION
H συγκεκριμένη επένδυση εκτιμάται στα 130 εκατ. ευρώ και εντάσσεται στο επιχειρησιακό πρόγραμμα του ΟΛΘ, το οποίο περιλαμβάνει επενδύσεις που ανέρχονται στο ποσό των 300 εκατ. ευρώ. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως σε τελικό στάδιο η επένδυση θα ξεπεράσει τα 160 εκατ. ευρώ.
Οι εργασίες που κρίνονται απαραίτητες για την ολοκλήρωση του έργου είναι πρώτον η κατασκευή ενός νέου επιπρόσθετου κρηπιδότοιχου, ως ευθείας προέκτασης του ήδη υφιστάμενου (κρηπιδότοιχου 26), με ελάχιστο συνεχές μήκος 440 μέτρων, εκ των οποίων τα 400 μέτρα τουλάχιστον θα παρέχουν ελάχιστο βάθος -17.60 μέτρων από τη Μέση Στάθμη της Θάλασσας (ΜΣΘ). Δεύτερον η κατασκευή επιπρόσθετου χερσαίου χώρου, πλάτους τουλάχιστον 300 μέτρων, παράλληλα με τον πιο πάνω νέο κρηπιδότοιχο και τρίτον η εκτέλεση όλων των συμπληρωματικών έργων υποδομής, που απαιτούνται για την πλήρη λειτουργία του νέου κρηπιδότοιχου και του αντίστοιχου χερσαίου χώρου.
Γιώργος Γεωργίου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr