Οι προτάσεις του Ε.Β.Ε.Π. είναι οι ακόλουθες:
- Οργάνωση του τμήματος κρουαζιέρας στο «Maritime Hellas» που θα συγκεντρώσει όλες τις υπηρεσίες που χρειάζεται το κρουαζιερόπλοιο με παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσίες σε χαμηλή προσφερόμενη τιμή και με κοινό marketing.
- Δημιουργία και προώθηση ειδικής εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα που στοχεύει στην τουριστική παρουσίαση του Πειραιά (καταστήματα, μουσεία, ιστορία κ.ά.)
- Κατασκευή διαδραστικών τουριστικών πινακίδων «beacons» στο λιμάνι και την πόλη του Πειραιά, που θα συνδέονται με την εφαρμογή GPS.
- Δημιουργία διαγράμμισης τουριστικής κυκλικής διαδρομής για πεζούς και ποδηλάτες από το λιμάνι προς το κέντρο της πόλης και αντίστροφα.
- Οργάνωση «happenings» στο χώρο του λιμανιού με μπάντες, παραδοσιακούς χορούς, με διαφήμιση παραδοσιακών ελληνικών προϊόντων και γαστρονομίας.
- Παραστάσεις στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, με γνωστές, διεθνώς, αρχαίες τραγωδίες και κωμωδίες στα αγγλικά, για τους επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων.
- Προώθηση ελληνικών προϊόντων στα εστιατόρια και τα καταστήματα των κρουαζιερόπλοιων.
Ο πρόεδρος του επιμελητηρίου, Βασίλης Κορκίδης, δήλωσε σχετικά:
«Η κρουαζιέρα είναι ένα δυνατό «πεδίο» πάνω στο οποίο μπορούν να αναπτυχθούν δράσεις και συνέργειες οι οποίες θα συμβάλουν στην περαιτέρω προώθηση του τουριστικού brand. Το Ε.Β.Ε.Π. υποστηρίζει την αύξηση του θαλάσσιου τουρισμού και βεβαίως την ανάπτυξη των κατάλληλων υποδομών. Όσον αφορά στον Πειραιά το επιμελητήριο θα βοηθήσει στην ανάπτυξη της «homeport» κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά, που μπορεί να επιφέρει έως και πενταπλάσια οικονομικά οφέλη, σε σχέση με την «transit» κρουαζιέρα, όχι μόνο για την οικονομία της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά, αλλά και για την εθνική μας οικονομία».
Διαβάστε επίσης:
ΟΛΠ: Ξεκίνησαν οι εργασίες για την επέκταση του Επιβατικού Λιμένα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr