Τα λιμάνια σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη πρωταγωνιστούν, όπως είναι αναμενόμενο, στη νέα γενιά των έργων που «τρέχουν» μέσα στο 2020.
Ο ΟΛΠ πλησιάζει στην υπογραφή της συμφωνίας με την ΤΕΚΑΛ για την κατασκευή του νέου λιμανιού κρουαζιέρας, ύψους 170 εκατ. ευρώ. H ΤΕΚΑΛ έχει ήδη υλοποιήσει τα έργα στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ.
Η κατασκευή του προβλήτα κρουαζιέρας, που εντάσσεται στις υποχρεωτικές επενδύσεις της σύμβασης παραχώρησης του ΟΛΠ, προβλέπει τη δημιουργία 2 θέσεων ελλιμενισμού, με την ανατολική θέση να έχει μήκος 390 μέτρα και τη δυτική θέση 350 μέτρα. Δεν πρόκειται από κατασκευαστικής άποψης για εύκολο εγχείρημα. Ωστόσο, όταν ολοκληρωθεί, η ανταγωνιστικότητα του λιμανιού του Πειραιά στην κρουαζιέρα αναμένεται να «εκτοξευθεί».
Ο ΟΛΘ έχει ήδη προγραμματίσει μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2020 την ανακοίνωση της πρόσκλησης υποβολής δεσμευτικών προσφορών για την εκτέλεση και ολοκλήρωση του έργου «6ος Προβλήτας, Επέκταση Λιμενικής Υποδομής».
Η επέκταση του έκτου προβλήτα αναμένεται να μετατρέψει τον ΟΛΠ σε σημαντικό εμπορικό και μεταφορικό κόμβο στα Βαλκάνια και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και υπολογίζεται ότι θα αυξήσει τον χερσαίο χώρο κατά 330 μέτρα με τον προβλήτα να «κερδίζει» πάνω από 17 μέτρα.
Το έργο, ύψους 130 εκατ. ευρώ, αποτελεί το σημαντικότερο μέρος των Υποχρεωτικών Επενδύσεων που έχει αναλάβει η «ΟΛΘ ΑΕ», σύμφωνα με τη Σύμβαση Παραχώρησης με το Ελληνικό Δημόσιο.
Χαρά Κάνδηλα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr