Ο υπουργός τόνισε ότι για να είναι η ελληνική ναυτιλία ανταγωνιστική, προϋποθέτει πέραν των άλλων και ενίσχυση του ελληνικού νηολογίου.
«Αυτό που μελετάμε με τους αρμόδιους φορείς» πρόσθεσε «είναι ο εκσυγχρονισμός του θεσμικού του πλαισίου προκειμένου το ελληνικό νηολόγιο να είναι το ίδιο ανταγωνιστικό με τα υπόλοιπα νηολόγια». Τόνισε εξάλλου ότι δεν αρκεί να έχουμε μόνο ελληνική πλοιοκτησία αλλά και ενίσχυση των ελληνικών πληρωμάτων με βελτίωση και του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
«Οι Έλληνες έχουν τα πιο σύγχρονα και τα πιο ασφαλή πλοία» είπε μεταξύ άλλων ο κ. Πλακιωτάκης υπογραμμίζοντας ότι ο μέσος όρος ηλικίας του ελληνόκτητου στόλου είναι 11,7 όταν ο μέσος όρος ηλικίας του παγκόσμιου στόλου είναι 15,2. Επιπρόσθετα η συμμετοχή των ελληνόκτητων πλοίων σε ναυτικά ατυχήματα είναι σχεδόν μηδενική, περίπου στο 0,1%.
Για άλλη μια φορά ο κ. Πλακιωτάκης σημείωσε ότι η ναυτιλία αποτελεί μία εθνική υπόθεση.
«Όταν το 30% των εισαγωγών του αμερικανικού πετρελαίου μεταφέρεται από ελληνικά πλοία καθώς και το 22% των εξαγωγών των Ηνωμένων Πολιτειών, όταν τα τελευταία 15 χρόνια στα κινεζικά ναυπηγεία έχουν κατασκευαστεί πάνω 1000 πλοία προϋπολογισμού 64 δισ. δολ, μπορεί κανείς να καταλάβει για τον τομέα αυτό που μιλάμε» τόνισε ο υπουργός Ναυτιλίας, κ. Γ. Πλακιωτάκης
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr