Στο ίδιο πλαίσιο, ο υπουργός αντάλλαξε απόψεις με την Επίτροπο για τα επίκαιρα ναυτιλιακά θέματα που εξετάζονται στο πλαίσιο της Ε.Ε και του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO), με επίκεντρο την προώθηση της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής ναυτιλίας και τις εξελίξεις σε συνάρτηση με τις αέριες εκπομπές της ναυτιλίας.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση του υπουργείου Ναυτιλίας, στο πεδίο των αναγκαίων θετικών μέτρων υποστήριξης της ελληνικής και ευρωπαϊκής ναυτιλίας, ο κ. Πλακιωτάκης υπογράμμισε την αναγκαιότητα σταθερότητας του θεσμικού πλαισίου για την προσέλκυση επενδύσεων στο ναυτιλιακό τομέα και τη διαφύλαξη της ευρωπαϊκής ναυτιλιακής τεχνογνωσίας, στην οποία η χώρα μας πρωτοπορεί.
Ειδικότερα και σε συνάρτηση με την εφαρμογή της αρχικής στρατηγικής του ΙΜΟ για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τα πλοία, ο κ. Πλακιωτάκης ανέδειξε την αναγκαιότητα υιοθέτησης παγκόσμιων μέτρων που θα είναι ρεαλιστικά και πρακτικά εφαρμόσιμα και τα οποία θα λαμβάνουν υπόψη τον τρόπο δραστηριοποίησης των επιμέρους τομέων της ναυτιλίας και ιδιαίτερα της ελεύθερης φορτηγού ναυτιλίας.
Εξέφρασε ακόμη τον προβληματισμό του σε συνάρτηση με την από 01.01.2019 εφαρμογή διεθνώς του 0,50% ως ανώτατου ορίου ως προς στην περιεκτικότητα σε θείο των καυσίμων των πλοίων, καθόσον ένα μήνα προ της έναρξης ισχύος του νέου ορίου, δεν έχουν παρασχεθεί οι απαραίτητες διαβεβαιώσεις για την παγκόσμια διαθεσιμότητα ασφαλών συμμορφούμενων καυσίμων.
Από την πλευρά της, η κα Bulc αναγνώρισε το σημαίνοντα ρόλο της Ελλάδας στην ευρωπαϊκή πολιτική θαλασσίων μεταφορών και στη βάση αυτή συμφωνήθηκε η συνέχιση του διαλόγου των δύο μερών, ενόψει και της ανάληψης καθηκόντων της νέας Ευρωπαικής Επιτροπής τον επόμενο μήνα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr