Μιλώντας στην Lloyd's List, σημειώνει ότι η καθυστέρηση θα πρέπει να δοθεί, μέχρι να εγγυηθεί η πετρελαϊκή βιομηχανία την επάρκεια των νέων καυσίμων, εκφράζοντας, παράλληλα, την εκτίμηση ότι εξακολουθεί να υπάρχει ακόμη χρόνος και τρόπος για να δοθούν λύσεις σε κρίσιμα ζητήματα και να εξασφαλισθεί η χρήση ασφαλών καυσίμων για την παγκόσμια ναυτιλία.
Είναι αδιανόητο, τονίζει ο πρόεδρος των Ελλήνων εφοπλιστών, να αναμένεται να λειτουργήσουν πλοία, χρησιμοποιώντας μη δοκιμασμένα και ασφαλή καύσιμα.
«Η προθεσμία του 2020 που τέθηκε συνεπαγόταν τις κατάλληλες επενδύσεις από τα διυλιστήρια προκειμένου να υπάρχει παγκοσμίως επαρκής διαθεσιμότητα των νέων καυσίμων. Όμως, μέχρι στιγμής, τα καύσιμα αυτά δεν επαρκούν, καθώς υπολογίζεται ότι θα καλυφθεί μόνο το 50% των αναγκών», επισημαίνει ο πρόεδρος της ΕΕΕ, προσθέτοντας, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, ότι η ημερομηνία προσαρμογής αποδεικνύεται λανθασμένη.
Ο κ. Βενιάμης τάσσεται και κατά της χρήσης των scrubber και εκτιμά ότι σύντομα θα απαγορευτούν, καθώς ουσιαστικά επιβαρύνουν το περιβάλλον.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr