Είχε προηγηθεί απόφαση του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Ιωάννη Πλακιωτάκη, να κηρύξει έκπτωτη την πλοιοκτήτρια εταιρία "Άγιος Ευστάθιος" του επιβατηγού - οχηματαγωγού πλοίου "ΣΑΟΣ ΙΙ", στην οποία είχε ανατεθεί η εκτέλεση της συγκεκριμένης γραμμής.
Σύμφωνα με το υπουργείο Ναυτιλίας, η συγκεκριμένη κύρωση επιβλήθηκε με το αιτιολογικό ότι "από την 6η Αυγούστου 2019 και μετά, η συγκεκριμένη εταιρεία δεν εκτελούσε τα εγκεκριμένα δρομολόγιά της, παρ' όλη τη πίστωση χρόνου που της χορηγήθηκε, είτε για να ολοκληρώσει τις εργασίες αποκατάστασης της βλάβης του υπό πλοιοκτησίας πλοίου της ΣΑΟΣ ΙΙ, είτε να αντικαταστήσει αυτό με άλλο".
Μεταξύ των εταιρειών που έχουν εκφράσει ενδιαφέρον, περιλαμβάνεται η εταιρεία Zante Ferries, που έχει τα επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία "Αδαμάντιος Κοραής" και "Διονύσιος Σολωμός", όπως σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ και η εταιρεία του πλοίου ΣΑΟΝΗΣΟΣ. Το Αδαμάντιος Κοραής με μήκος 100,15 μέτρα και πλάτος 17,23 μέτρα έχει ναυπηγηθεί το 1987 και το ΣΑΟΝΗΣΟΣ με μήκος 78 μέτρα και πλάτος 12,3 μέτρα το 1994.
Αύριο αναμένεται να αποφασιστεί ποια εταιρεία αναμένεται να αναλάβει τη γραμμή, ενώ αυτή που θα επιλεγεί θα πρέπει να καταθέσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά σύμφωνα με το νόμο. Η σχετική προκήρυξη προβλέπει την εκτέλεση τεσσάρων δρομολογίων την εβδομάδα και την υποχρέωση εκτέλεσης δύο ελεύθερων δρομολογίων την εβδομάδα, έναντι μισθώματος.
Μετά την 31η Οκτωβρίου, η γραμμή θα επαναπροκηρυχτεί εκ νέου μαζί με το σύνολο των άγονων γραμμών της χώρας για τη νέα δρομολογιακή περίοδο Νοέμβριος 2019-Οκτώβριος 2020.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr