Ο κ. Θεοφάνης εξέφρασε την ελπίδα η ολοκλήρωση του έργου της 6ης προβλήτας, που θα επιτρέψει την προσέγγιση μεγάλων πλοίων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, να συμπέσει χρονικά με εκείνη των σιδηροδρομικών συνδέσεων του λιμένος, ώστε το τρένο να εξυπηρετεί επαρκώς τις μεταφορικές ανάγκες του αναβαθμισμένου λιμανιού, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Το έργο στην 6η προβλήτα αφορά ουσιαστικά την επέκταση του κρηπιδώματος 26 και τη συνακόλουθη αύξηση της δυναμικότητας υποδοχής εμπορευματοκιβωτίων και προβλέπεται να ολοκληρωθεί νωρίτερα από τη συμβατική υποχρέωση της κοινοπραξίας (που είναι η επταετία από την απόκτηση του 67% του OΛΘ), ουσιαστικά ανοίγοντας τον δρόμο για την υποδοχή πλοίων κύριων γραμμών (mainliners) στα νερά του Θερμαϊκού.
Στη διάρκεια της παρουσίασης στους οικονομικούς αναλυτές επιβεβαιώθηκε ακόμη ότι η διοίκηση της εταιρείας θα προτείνει τη διανομή μερίσματος ύψους 0,57 ευρώ ανά μετοχή από τα κέρδη του 2018 στους μετόχους, έναντι 0,45 ευρώ πέρυσι, για τη χρήση του 2017. «Η πολιτική μας είναι να μένουν ικανοποιημένοι οι μέτοχοι, αλλά να υπάρχουν χρήματα και για τις επενδύσεις», τόνισε ο κ. Θεοφάνης.
Επισημάνθηκε ακόμη ότι η OΛΘ Α.Ε. πέτυχε πέρυσι ρεκόρ πενταετίας στη διακίνηση containers μέσω του λιμένος της Θεσσαλονίκης, αφού διακινήθηκαν 424.500 TEUs (μονάδα μέτρησης εμπορευματοκιβωτίων), έναντι 401.947 TEUs το 2017 και 349.990 το 2014.
Περισσότερες λεπτομέρειες και για τα παραπάνω θέματα αναμένεται να ανακοινωθούν στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου του OΛΘ, που έχει προγραμματιστεί για τις 19 Ιουνίου, αλλά και στη γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας, στις 26 του τρέχοντος μηνός.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr