Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, η μόνη μη δεσμευτική προσφορά που έχει κατατεθεί ως αυτή τη στιγμή, είναι του κοινοπρακτικού σχήματος Interem - BlackHawk, το οποίο εκπροσώπησε το δικηγορικό γραφείο Μπρεγιάνος στην Αθήνα.
Στην πρόταση περιλαμβάνονται επενδύσεις ύψους 25 εκατ. ευρώ, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, περιλαμβάνει αποπληρωμές ύψους 90 εκατ. ευρώ για τις οφειλές της εταιρείας, εθελούσια για μερίδα των εργαζομένων, αλλά και η κατασκευή δύο τορπιλακάτων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Πάνος Ξενοκώστας της ONEX Shipyards που πρόσφατα απέκτησε τα ναυπηγεία Νεωρίου Σύρου και ο οποίος είχε δηλώσει δημοσίως το ενδιαφέρον και για τη διάσωση και των ναυπηγείων Ελευσίνας, απείχε τελικά από την κούρσα.
Ως προς την απόσυρση του ενδιαφέροντος του κ. Ξενοκώστα, οι παραπάνω πηγές επισημαίνουν ότι η πρόθεσή του ήταν γνωστή στην κυβέρνηση εδώ και κάποιο καιρό και αναφέρουν ότι ο επικεφαλής της ONEX Shipyards, επέλεξε να δώσει έμφαση στο Νεώριο Σύρου.
Οι υποχρεώσεις των ναυπηγείων Ελευσίνας, ανέρχονται στα 209 εκατ. ευρώ εκ των οποίων τα 13,6 εκατ. ευρώ οφείλονται στους 550 εργαζομένους τους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr