Αρμόδιος για την ακτοπλοΐα, ο κ. Σαντορινιός αναφέρεται σε όλο το πλαίσιο των αλλαγών που δρομολογούνται, σε διάλογο με τους εμπλεκόμενους φορείς.
Παράλληλα, στοιχηματίζει ότι το νέο θεσμικό πλαίσιο για την ακτοπλοΐα θα είναι έτοιμο μέχρι τον προσεχή Μάιο και εκτιμά ότι υπάρχει η δυνατότητα για τη ναυπήγηση τριών ή τεσσάρων νεότευκτων πλοίων που θα χρησιμοποιούν πιο φιλικά προς το περιβάλλον καύσιμα, όπως το υγροποιημένο φυσικό αέριο. Ακόμη, υπολογίζει ότι είναι εφικτό να κατασκευαστούν και μικρά ηλεκτρικά ή υβριδικά πλοία που θα συνδέουν μεταξύ τους κοντινά νησιά τόσο στο Ιόνιο όσο και στο Αιγαίο Πέλαγος και σχεδιάζει να διεκδικήσει περισσότερα κονδύλια από την ΕΕ για τα πλοία αυτά.
Χαρακτηριστικά, όπως επισημαίνει, απαντώντας σε ερώτηση του Λάμπρου Κοντογεώργου, συντάκτη της Ναυτεμπορικής: "....θα πρέπει να αντιμετωπιστούν ασάφειες του νόμου που αξιοποιούνται για να δηλώνονται "δρομολογήσεις φαντάσματα", δηλαδή δηλώνεται η δρομολόγηση του πλοίου, κλείνει έτσι η "ώρα και το δρομολόγιο, αποκλείοντας ενδεχομένως κάποιον άλλο, αλλά ποτέ δεν εκτελείται. Και το γνωρίζουμε αυτό. Οι δρομολογήσεις "φαντάσματα" πρέπει να κοπούν...", σημειώνει μεταξύ άλλων ο κ.Σαντορινιός.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr