«Ξεπεράσαμε τους στόχους φέτος. Κάναμε ένα βήμα στο στρατηγικό στόχο της επιμήκυνσης της σεζόν. Για να το κάνουμε αυτό χτίσαμε μια νέα ομάδα πωλήσεων στο εξωτερικό. Έχουμε δυο πολύ ενδιαφέρονται δρομολόγια για το χειμώνα και ήδη πουλάμε για το 2019 έχοντας ολοκληρώσει σχεδιασμό για το 2020. Επίσης έχουμε μια νέα κρουαζιέρα three continent (σε τρεις ηπείρους Ευρώπη, Ασία, Αφρική στην Αν. Μεσόγειο) και άλλη μια με την Πόλη» ανέφερε ο Κρις Θεοφιλίδης, διευθύνων σύμβουλος της Celestyal Cruises.
Σημειώνεται ότι στην εκδήλωση παρέστη και ο Πρόεδρος της εταιρείας η Louis Group Plc Κωστάκης Λοΐζου, όπου ανήκει η Celestyal. «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που δραστηριοποιούμαστε σε αυτόν τον άγιο τόπο. Είναι τόσο μεγάλη η ομορφιά της, αλλά δεν το αντιλαμβάνεστε επειδή τον ζείτε. Πιστεύω και γνωρίζω ότι ο κόσμος τα τελευταία χρόνια ξαναανακάλυψε την Ελλάδα και είναι τόσες οι ομορφιές της που είναι η χώρα που είναι της μόδας. Όχι μόνο για τα νησιά αλλά και για την Αθήνα, που είναι το λίκνο του πολιτισμού. Για εμάς που είμαστε στην κρουαζιέρα, πιστεύουμε ότι μπορεί η κρουαζιέρα να βοηθήσεις την ανάπτυξη της τουριστικής κίνησης στην Αθήνα. Προγραμματίζουμε νέα προϊόντα με ολιγοήμερη παραμονή στην Αθήνα, ώστε να δίνεται η δυνατότητα στους επισκέπτες να δουν για λίγες ημέρες την Αθήνα. Η ελληνική φιλοξενία και το επίπεδο εξυπηρέτησης έχει ανέβει πολύ τα τελευταία χρόνια. Με σκληρή δουλειά είχαμε καλά αποτελέσματα. Είναι μια νέα ομάδα που οργανώνεται που τα αποτελέσματα είναι πολύ εμφανή», σημείωσε χαρακτηριστικά, ενώ ανέφερε ότι «θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην Ελλάδα, τόσο με ιδιόκτητα ξενοδοχεία όταν υπάρχει ευκαιρία, όσο και αναλαμβάνοντας το management. Πιστεύουμε ότι υπάρχει κενό στα ξενοδοχεία 4 αστέρων και με αυτά θα συνεχίσουμε την ανάπτυξή μας» σημείωσε.
Νέα ξενοδοχεία από τη Louis
«Προτεραιότητα έχει για μας το Ιόνιο, η Χαλκιδική και το Αιγαίο. Θέλουμε να πάμε σε νησιά που δεν έχουν ακόμη αναπτυχθεί. Στο Αιγαίο μου αρέσει πολύ η Μήλος αλλά έχει μικρό αεροδρόμιο. Αντίθετα η Νάξος έχει πιο κατάλληλο αεροδρόμιο και έχει πολλές δυνατότητες».
Home porting και ανάπτυξη
Η εταιρία που αντιπροσωπεύει το 70% του home porting στην Ελλάδα, είχε το 2017 108 χιλιάδες επισκέπτες φέτος και το 2019 στοχεύει σε νούμερο που φτάνει τις 130.000. «Οι μακρινές αγορές αντιπροσωπεύουν τους μισούς επιβάτες» σημείωσε ο κ. Θεοφιλίδης που οριοθέτησε τη νέα στρατηγική: «Αναπτυσσόμαστε ανατολικά και βόρεια στο Αιγαίο. Μπορεί και δυτικά. Το ότι πάμε πρώτοι στην Ανατολική Μεσόγειο και πάλι έχει ενδιαφέρον. Επίσης, στην Κίνα έχουμε επενδύσει, εκεί η ανάπτυξη έχει διαφορετικούς ρυθμούς όμως έχουμε πετύχει πολλές συμφωνίες με μεγάλους tour operartor κι αναμένουμε το 2019 καλή αύξηση σε σχέση με φέτος. Αλλά χρειάζεται χρόνο κι επιμονή».
Σημαντική άνοδος το 2017 και ψηφιακές πωλήσεις
Από την πλευρά του ο Leslie Peden, Εμπορικός Διευθυντής της εταιρίας, τόνισε ότι το 2017 ήταν μια πολύ σημαντική χρονιά καθώς καταγράφηκε άνοδος 8% στην κίνηση. «Πετύχαμε την αναδιάρθρωση του εμπορικού δικτύου και επεκταθήκαμε στις ΗΠΑ και σε άλλες νέες αγορές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιρλανδία, και η Αυστραλία. Επεκταθήκαμε σε νέα κανάλια διανομής τόσο σε επίπεδο εταιρικών πωλήσεων όσο και στα άλλα. Πρώτη αγορά για μας είναι η Βόρεια Αμερική με 38% και μετά η Ισπανία στο 12%. Η Ελλάδα αντιπροσωπεύει το 10% της κίνησης. Είναι πολύ σημαντικό ότι το 2019 και το 2020 έχουμε λανσάρει έξι μήνες πιο πριν τα δικά μας προϊόντα. Επίσης σημαντικό είναι ότι είμαστε με αντιπρόσωπο στην Νότια Αμερική για να αδράξουμε την ευκαιρία τόνισε ο Leslie Peden και συμπλήρωσε:
«Θέλουμε να αποκτήσουμε μια παγκόσμια διάσταση στις υπηρεσίες μας. Εστιάζουμε στο γερμανόφωνο κόσμο, Λατινική Αμερική, τη Νέα Ζηλανδία, την Αυστραλία, την Ιαπωνία. Πολύ σημαντικό είναι ότι λανσάρουμε ένα site με 7 domain names με διαφορετικές γλώσσες. Μας έχει βοηθήσει το ψηφιακό κομμάτι, καθώς έχουμε 32% πωλήσεων από κει. Επενδύσαμε μόνο σε αυτό 900.000 ευρώ».
Τα λιμάνια
Απαντώντας ο διευθύνων σύμβουλος σε ερώτηση του Reporter.gr για το πώς θα ανταγωνιστεί η εταιρία τις άλλες μεγάλες του κλάδου που επενδύουν σε μεγάλα πλοία εστίασε στο γεγονός ότι η Celestyal προσφέρει ένα διαφορετικό προϊόν: «Δεν είναι καθαρά ανταγωνιστικά τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια. Eχουμε διαφοροποίηση, για να μπορούμε να προσεγγίσουμε μικρά λιμάνια. Άρα εμείς δεν είμαστε ανταγωνιστές, με τους άλλους του κλάδου, με το να έχουμε πιο μικρά πλοία».
Αναφερόμενος στις υποπαραχωρήσεις δραστηριοτήτων σε περιφερειακά λιμάνια απέκλεισε το ενδεχόμενο συμμετοχής σε σχήμα που θα αναλάβει την εκμετάλλευση προβλητών, σταθμών κτλ. Ωστόσο επέμεινε ότι στο Λαύριο είναι ενεργό το ενδιαφέρον εφόσον η πολιτεία ξεκινήσει διαδικασία. «Δεν είμαστε διαχειριστές λιμανιών και υποδομών. Εκφράσαμε το ενδιαφέρον για το Λαύριο στο σταθμό επιβατών για να αναβαθμίσουμε την εμπειρία επιβάτη δεν έχουμε άλλο ενδιαφέρον για άλλα λιμάνια» τόνισε ο κ. Θεοφυλίδης.
Η συνεισφορά της εταιρίας στην εθνική οικονομία
Σημειώνεται ότι η Celestyal είναι κορυφαία εταιρία στο home porting (επιβίβαση επιβατών από ελληνικά λιμάνια) στην Ελλάδα με 663 προσεγγίσεις. Αυτό μεταφράζεται σε 550.000 επισκέψεις στα λιμάνια επιβατών. «Έχουμε το 75% του home porting με 98.000 στον Πειραιά και σημαντικό ποσοστό στο Ηράκλειο και τη Ρόδο. Επιμένουμε ελληνικά και αγοράζουμε ελληνικά προϊόντα και επισκευάζουμε σε ελληνικά ναυπηγεία τα πλοία μας. Δίνουμε 4,1 εκ γι διαφήμιση, έχουμε 200 έλληνες ναυτικούς και ξοδέψαμε σε ελληνικά προϊόντα 4 εκατομμύρια ευρώ. Τα άμεσα λειτουργικά έξοδα είναι στα 28 εκ ευρώ Και φέτος στη Σύρο προβλέπονται οι επισκευές κι έχουμε ένα κονδύλι 11 εκ. περίπου γιαυτό» τονίστηκε χτες από τη διοίκηση και αναφέρθηκε ότι στα 103 εκ είναι η συνεισφορά το 2014-18 στην εθνική οικονομία.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr