Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, είναι σύνηθες καθώς πλησιάζει το τέλος του έτους, οι παραδόσεις πλοίων να επιβραδύνονται. Ωστόσο, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι από τα 1.966 νεότευκτα πλοία, τα οποία θα πρέπει να παραδοθούν εντός του 2018, μόνο τα 1.100 έχουν παραδοθεί στους ιδιοκτήτες τους με το υπόλοιπο 44% του orderbook να παραμένει στα ναυπηγεία.
Από τις μεγάλες ναυπηγικές δυνάμεις του κόσμου, η Κίνα θα πρέπει εντός των δύο μηνών, που απομένουν για το κλείσιμο του 2018, να παραδώσει το 50% των παραγγελιών της. Από την άλλη, Ιαπωνία και Κορέα δεν έχουν παραδώσει το 25% και το 28% των ναυπηγικών παραγγελιών τους, αντίστοιχα.
Σε ό,τι αφορά του Έλληνες πλοιοκτήτες, οι τελευταίοι έχουν μέχρι στιγμής παραλάβει το 72% των παραγγελιών τους, ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι ο αριθμός τους έχει μειωθεί συγκριτικά με τα πέντε τελευταία χρόνια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr