Ο κ. Φ. Κουβέλης, αφού εξήγγειλε ότι θα διευθετηθεί το πρόβλημα, που έχει προκύψει με την εφαρμογή της ΠΟΛ. 1177/19-09-18, όπως είχαν υποβάλει σχετικό αίτημα το Ε.Β.Ε.Π. και το Ν.Ε.Ε., καθώς «η Κομισιόν δεν έλαβε υπόψη της την πολυνησία, που χαρακτηρίζει τη χώρα μας», επισήμανε, μεταξύ άλλων, στο χαιρετισμό του: «…Το ενδιαφέρον μου για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι σταθερό, καθώς πρόκειται για τον βασικό αρμό της οικονομίας μας. Στο μέτρο των αρμοδιοτήτων του Υπουργείου μας, θα στηρίξουμε ουσιαστικά την επιχείρηση, που δραστηριοποιείται στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά. Το Υπουργείο Ναυτιλίας είναι ένα πολυθεματικό Υπουργείο, που συνεισφέρει 8% στο Α.Ε.Π. της χώρας. Στόχος μας είναι η αγαστή συνεργασία της θάλασσας και της πόλης. Μπορεί, να έχω στραμμένο το βλέμμα μου κυρίως στη θάλασσα, αλλά δεν ξεχνώ την ενδοχώρα…».
Στις προτάσεις του Ε.Β.Ε.Π. για την ανάπτυξη του λιμανιού του Πειραιά και εν γένει της ναυτιλιακής δραστηριότητας, αναφέρθηκε ο Πρόεδρος του Ε.Β.Ε.Π., κ. Β. Κορκίδης: «…Προσδοκούμε στην πολύτιμη στήριξη του Υπουργού σε όλα τα κρίσιμα θέματα, που σχετίζονται με την ανάπτυξη του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας και εν γένει της ναυτιλίας μας. Σε ένα εθνικό οικονομικό περιβάλλον, που δυστυχώς εξακολουθεί να παρέχει ελάχιστα επενδυτικά κίνητρα, ο τομέας της ελληνικής ναυτιλίας προσέφερε αυξημένα έσοδα σε ξένο συνάλλαγμα. Συγκεκριμένα, το 2017 οι εισροές στο ισοζύγιο πληρωμών από την παροχή ναυτιλιακών υπηρεσιών υπολογίζονται σε περίπου 9,14 δισεκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 16,91% σε σχέση με το 2016, όταν οι εισροές στο ισοζύγιο πληρωμών ήταν 7,81 δισεκατομμύρια ευρώ. Επίσης, ας μην ξεχνάμε πως, η συμβολή της ελληνικής ναυτιλίας στη χώρα είναι πολύπλευρη και δεν περιορίζεται στις εισροές στο ισοζύγιο πληρωμών από παροχή ναυτιλιακών υπηρεσιών, αλλά περιλαμβάνει έμμεσες οικονομικές επενδύσεις, καθώς και ευκαιρίες απασχόλησης».
Τέλος, τόνισε πως, οι συνεπείς και εξωστρεφείς επιχειρήσεις, που έχουν δείξει στα χρόνια της κρίσης οικονομικό πατριωτισμό, θα πρέπει τώρα να επιβραβευθούν με μείωση των ασφαλιστικών εισφορών.
Οι επιχειρηματίες- μέλη του Ε.Β.Ε.Π. έθεσαν στον Υπουργό μια σειρά καίριων ζητημάτων, όπως οι παραδόσεις – ο εφοδιασμός των πλοίων στην Ελλάδα να μην θεωρούνται ειδικός προορισμός, που ανεβάζει το χρόνο παράδοσης και αυξάνει το τελικό κόστος για τον πελάτη, αλλά εξαγωγή, η ορθή λειτουργία της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος, η ανάγκη δημιουργίας ηλεκτρονικής πλατφόρμας στο Ε.Β.Ε.Π. για την έκδοση ηλεκτρονικής άδειας επισκευής και συντήρησης πλοίων, η άρση των εμποδίων για την ανάπτυξη του διαμετακομιστικού εμπορίου στη χώρα μας, η ανάπτυξη των Maritime Logistics, θέματα Κρουαζιέρας, η καταπολέμηση της μάστιγας του παρεμπορίου και λαθρεμπορίου κυρίως καπνικών προϊόντων, οι εμπορικές χρήσεις εντός του λιμανιού κ.ά.
Την συνεδρίαση παρακολούθησαν επίσης, κάνοντας σχετικές παρεμβάσεις, ο Γενικός Γραμματέας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, κ. Χ. Λαμπρίδης, ο Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά, κ. Γ. Γαβρίλης, ο Γεν. Γραμματέας της Ένωσης Πλοιάρχων, κ. Α. Μαρινάκης, ο Πρόεδρος της ΕΕΝΜΑ, κ. Χ. Σημαντώνης, ο Πρόεδρος της ΕΠΕΣΤ, κ. Α. Στελλιάτος.
Ακολούθησε, κλείνοντας, παρουσίαση στον Υπουργό, από τον Σύμβουλο του Ν.Ε.Ε., κ. Μ. Σαρλή, του Portal του Cluster «Μaritime Hellas”.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr