Συγκεκριμένα σε έκθεσή της η VesselsValue σημειώνει ότι η εποχικότητα που παρατηρείται στον ευρύτερο ναυτιλιακό κλάδο δεν αναμένεται να παρατηρηθεί τόσο έντονα για το 2018.
Έτσι λοιπόν εκτιμάται ότι η ναυλαγορά θα επηρεαστεί το προσεχές διάστημα καθώς από τον Νοέμβριο θα αρχίσουν να εφαρμόζονται οι αμερικανικές κυρώσεις σε λιμένες του Ιράν, με αρνητικό αντίκτυπο για τους κλάδους της ευρύτερης ναυτιλίας και της ενέργειας.
Όπως τονίζει η VesselsValue o μεγαλύτερος όγκος εξαγωγών του Ιράν ανέκαθεν προοριζόταν για την κινεζική αγορά με εξαίρεση τον Δεκέμβριο του 2017 όταν και παρατηρήθηκε μια σημαντική πτώση. Έκτοτε ωστόσο οι κινεζικές εισαγωγές από το Ιράν ακολουθούν μια σταθερή πορεία, η οποία εκτιμάται ότι θα συνεχιστεί καθότι ο ασιατικός γίγαντας έχει διαμηνύσει ότι θα εξακολουθήσει τις επιχειρηματικές και εμπορικές σχέσεις με το Ιράν παρά τις αμερικανικές κυρώσεις.
Χαρακτηριστικό επίσης είναι το γεγονός ότι οι Έλληνες πλοιοκτήτες κατέχουν το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς των εξαγωγών του Ιράν, καθώς από τον Ιανουάριο του 2018 81 δεξαμενόπλοια έχουν μεταφέρει υγρά φορτία από το Ιράν προς τα λιμάνια όλου του κόσμου, όπως προκύπτει και από τον παρακάτω πίνακα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr