«Βρήκαμε παλιό εξοπλισμό, καθυστερήσεις στο ΣΕΜΠΟ, οργανωτικές δυσλειτουργίες και διαφορετική κατάσταση του εξοπλισμού απ’ αυτή που μας είχε παρουσιαστεί στο διαγωνισμό, σε τέτοιο βαθμό που μας κάνει να αισθανόμαστε ότι δεν είχαμε σωστή πληροφόρηση», ανέφερε.
Παράλληλα ο κ. Θεοφάνης άφησε υπονοούμενα και για την οικονομική κατάσταση του οργανισμού, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «περιμένουμε του ορκωτούς λογιστές για να δούμε την εικόνα και εκεί, ενώ τα αποτελέσματα θα μας παραδοθούν μέχρι τέλος Απριλίου».
Σημειώνεται ότι χθες το Δ.Σ. του ΟΛΘ έλαβε την πρώτη του απόφαση για τον προγραμματισμό των υποχρεωτικών επενδύσεων και εξέφρασε την ελπίδα του το δημόσιο να ανταποκριθεί και στις δικές του υποχρεώσεις για την οδική και σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού.
Παράλληλα, το Δ.Σ. έλαβε αποφάσεις για αλλαγές στη διοικητική δομή με στόχο την πιο ευέλικτη λειτουργία της εταιρείας.
Αναφερόμενος στους ευρύτερους στόχους της κοινοπραξίας ο κ. Θεοφάνης τόνισε ότι βλέπει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης ως κόμβο μεταφορών με επέκταση των δραστηριοτήτων στην ενδοχώρα, αλλά και με ολοκληρωμένη στρατηγική ανάπτυξης συνδυασμένων μεταφορών στη Βόρεια Ελλάδα και τα Βαλκάνια.
Υπενθυμίζεται ότι η κοινοπραξία SEGT που έχει αποκτήσει το πλειοψηφικό πακέτο του ΟΛΘ έχει αναλάβει την υποχρέωση για επενδύσεις ύψους 180 εκατ. ευρώ. εκ των οποίων τα 130 αφορούν έργα στον προβλήτα έξι, 30 εκατ. ευρώ σε εξοπλισμό ΣΕΜΠΟ και 20 για στατική ενίσχυση στο παλιό τελωνείο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr