- Gold βραβείο στην κατηγορία «Υποστήριξη τοπικών κοινοτήτων / Δράσεις ΕΚΕ» – Συνολική Κοινωνική Προσφορά
- Silver βραβείο στην κατηγορία «Technology enhanced experience» - Υπηρεσία @sea Infotainment Platform
- Silver βραβείο στην κατηγορία « Προγράμματα Επιβράβευσης» - Πρόγραμμα Επιβράβευσης Πελατών SEASMILES
Η Χρυσή διάκριση απονεμήθηκε στην Attica Group για τη συνολική κοινωνική της προσφορά και το Πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας «ΜΕ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΕΣΑΣ». Η Κοινωνική Υπευθυνότητα για την Attica Group αποτελεί βασικό στοιχείο της επιχειρηματικής της λειτουργίας, η οποία διέπεται από την ύπαρξη κριτηρίων λειτουργίας με γνώμονα τον σεβασμό στον άνθρωπο, την προστασία του περιβάλλοντος και τη συμμετοχή στην ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιείται.
Το @sea, είναι η πρώτη onboard infotainment πλατφόρμα σε πανελλαδικό επίπεδο στον ακτοπλοϊκό κλάδο και απέσπασε Ασημένια διάκριση. Η πλατφόρμα έχει ελεύθερη πρόσβαση από οποιαδήποτε συσκευή (laptop, smartphone, tablet) και απεριόριστες δυνατότητες, συνδυάζει την ενημέρωση (info) και την ψυχαγωγία (entertainment) και έχει ως επίκεντρο τον επιβάτη.
Ασημένια βράβευση απέσπασε και το πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών Seasmiles. Το πρόγραμμα απευθύνεται στους επιβάτες της Attica Group που ταξιδεύουν με τα πλοία της BLUE STAR FERRIES και της SUPERFAST FERRIES, στις Κυκλάδες, στα Δωδεκάνησα, στα νησιά του Β.Α. Αιγαίου, στην Κρήτη και στις γραμμές Ελλάδας –Ιταλίας. Είναι σχεδιασμένο να παρέχει στα μέλη του αποκλειστικά προνόμια, δώρα, ειδικές προσφορές και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr