Σημειώνεται πάντως πως τα κέρδη οφείλονται σε έκτακτα και μη επαναλαμβανόμενα κέρδη. Η διοίκηση έχει αυξήσει τις γραμμές που δραστηριοποιείται η εταιρεία ενώ στους κυριότερους σταθμούς στην πορεία της από τον Μάιο του 2005 κατατάσσει:
α) Τον συμβιβασμό με την Τράπεζα CALYON που επετεύχθη στις 7/4/2006 κατόπιν επίπονων διαπραγματεύσεων και ενίσχυσε την καθαρή θέση της εταιρείας κατά 61 εκ. περίπου.
β) Στις 15/9/2006 ανακοίνωσε ότι μετά σχεδόν από 1 χρόνο διαπραγματεύσεων στα γαλλικά δικαστήρια με την γαλλική εταιρεία SEMT PIELSTICK η οποία έχει κατασκευάσει τις προωστήριες μηχανές των υπερταχύπλοων πλοίων, επήλθε συμβιβασμός ο οποίος συμπεριλαμβάνει την αποκατάσταση και αναβάθμιση των προωστήριων μηχανών των ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι και ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ με 24 μήνη εγγύηση λειτουργίας των μηχανικών μερών τους και άμεση καταβολή στη εταιρεία του ποσού των 10 εκατ..
γ) Η εταιρεία μέσω της Τράπεζας UBS, υπέβαλε δύοπροσφορέςγια την εξαγορά του 33,31% της Hellenic Seaways (HSW).
δ) Η πώληση στο εξωτερικό των πλοίων ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ν.Μ. 39 και ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ, Ν.Π. 11405, έναντι συνολικού τιμήματος 85 εκατ. με εκτιμώμενο λογιστικό κέρδος 3,9 εκατ. ευρώ.
ε) Στο μετοχολόγιο, εκτός των εγχώριων θεσμικών, έχουν επενδύσει και ξένοι θεσμικοί δείχνοντας έμπρακτα την εμπιστοσύνη τους στην διοίκηση της εταιρείας, σημειώνεται στην ανακοίνωση.
Η διοίκηση εκτιμά πως το 2007 οι πωλήσεις της εταιρείας θα κινηθούν ανοδικά παρά την πώληση των δυο προαναφερόμενων ταχυπλόων, λόγω της ανακατανομής του στόλου της σε νέες γραμμές, την ολοκλήρωση της αναδιάρθρωσης του δικτύου των πωλήσεων της καθώς και την δρομολόγηση δυο επιπλέον ταχυπλόων, ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ικαι ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr