Το «αναπτυξιακό πρόγραμμα και η μελέτη διαχείρισης λιμένα Πειραιά» (master plan) προβλέπει μια σειρά από έργα υποδομής που θα αναβαθμίσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες, θα αλλάξουν το πρόσωπο της παράλιας ζώνης του Πειραιά ενώ θα ενισχύσουν τη δυνατότητα διακίνησης εμπορευμάτων μέσω του λιμανιού.
Ήδη η στρατηγική της Cosco έχει επιφέρει αποτελέσματα και το 2017 ο Πειραιάς αναμένεται να ξεπεράσει τα 4 εκατ. teu. Σύμφωνα με εκτιμήσεις έφτασε τα 4,15 εκατ. teu εμπορευματοκιβωτίων έναντι 3,75 εκατ. teu το 2016 και στους τρεις προβλήτες του λιμανιού. Παράλληλα το 2017 στην παγκόσμια κατάταξη των εμπορικών λιμανιών του Lloyd’s List ο Πειριαάς ανέβηκε στην 38η θέση από την 44η και βρίσκεται στην τρίτη θέση μεταξύ των λιμανιών της Μεσογείου.
Στο πλαίσιο της ανάπτυξης του λιμανιού σχεδιάζονται επενδύσεις 500 εκατομμυρίων ευρώ, κάποιες από τις οποίες έχουν ήδη δρομολογηθεί. Έτσι με παρεμβάσεις και εγκατάσταση γερανογεφυρών νέας γενιάς για τα giga carriers πλοία αναμένεται να αυξηθεί η δυνατότητα εκφόρτωσης και η χωρητικότητα των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ σε 6,2 από 5,5 εκατ εμπορευματοκιβώτι. Επίσης 1 εκατ. εμπορευματοκιβώτια θα μπορεί να διαχειριστεί ο προβλήτας Ι.
Παράλληλα έχει εξαγγελθεί η κατασκευή τεσσάρων νέων θέσεων για τα νέα μεγάλα κρουαζιερόπλοια, αλλά και η έλευση της πλωτής δεξαμενής χωρητικότητας 80.000 τόνων,
Στην ατζέντα του ΟΛΠ, επίσης, συμπεριλαμβάνονται επίσης η κατασκευή τουλάχιστον δύο ξενοδοχείων στην Παγόδα και στις παλιές αποθήκες, ενώ στο μικροσκόπιο είναι και η κατασκευή νέας ξενοδοχειακής μονάδας στο Porto Leone. Παράλληλα δρομολογείται η κατασκευή του πρώτου από τους δύο πενταόροφους σταθμούς parking στο χώρο του car terminal. Τέλος προωθείται η κατασκευή του νέου κέντρου logistics στον πρώην χώρο του ΟΔΔΥ ύψους 136 εκατ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr