Σημειώνεται ότι χτες με την προτεινόμενη τιμή στα 6 εκατομμύρια ευρώ δεν υπήρξε κάποια προσφορά. Αρχικά ο πλειστηριασμός του Αίολος Κεντέρης Ι είχε αρχικά οριστεί για τις 6 Δεκεμβρίου και με τιμή πρώτης προσφοράς στα 4,5 εκατ. ευρώ. Μετά όμως από ασφαλιστικά μέτρα της ΝΕΛ, το Μονομελές Πρωτοδικείο Πειραιά έκανε δεκτή την αίτηση ανακοπής, ορίζοντας ως νέα τιμή εκκίνησης στα 6 εκατ. ευρώ. Πλέον, μετά το άγονο της διαδικασίας, όπως στην περίπτωση του ξενοδοχείου Athens Ledra, αναμένεται να οριστεί νέα ημερομηνία, πιθανότατα με χαμηλότερη τιμή πρώτης προσφοράς.
Με δεδομένο ότι το πλοίο είναι εδώ και επτά χρόνια δεμένο απαιτείται για την επαναδρομολόγησή του ένα σοβαρό ποσό. Μάλιστα από την Τράπεζα Πειραιώς όπου πλέον το πλοίο ανήκει εκτιμάται ότι θα απαιτηθούν περί τα 3 εκατ. ευρώ μόνο για τη μηχανική επισκευή.
Τούτων δοθέντων ναυτιλιακοί παράγοντες εκτιμούν ότι για να υπάρξει ενδιαφέρον από εταιρίες που ειδικά σε αυτήν την περίοδο ποντάρουν στην ανάπτυξη του στόλου ταχυπλόων τους θα πρέπει να μειωθεί το τίμημα. Πάντως με δεδομένη την αυξητική πορεία των τιμών των καυσίμων η επιχείρηση πώλησης του πλοίου είναι δύσκολη καθώς πρόκειται για ένα άκρως ενεργοβόρο.
Το ταχύπλοο Αίολος Κεντέρης Ι ναυπηγήθηκε το 2000 και το πλοίο έχει κατασχεθεί από την Τράπεζα Πειραιώς από τη ΝΕΛ για χρέη ύψους 75 εκατ. ευρώ.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr