Μιλώντας από το βήμα του 21ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Logistics, που διοργανώνει σήμερα και αύριο στη Θεσσαλονίκη η Ελληνική Εταιρεία Logistics Βορείου Ελλάδος, ο κ. Θεοφάνης επισήμανε ότι στην ουσία όλων των πραγμάτων, που αφορούν το λιμάνι της πόλης, βρίσκεται η 6η προβλήτα, καθώς «εκεί θα παιχτεί στην ουσία το στοίχημα της ανταγωνιστικότητας».
Στόχος της κοινοπραξίας είναι να ολοκληρώσει την επέκταση της 6ης προβλήτας πολύ νωρίτερα από τη συμβατική της υποχρέωση, μέσα σε τέσσερα χρόνια, αντί των επτά.
Παράλληλα, με ταχείες διαδικασίες θα προωθηθεί η αλλαγή του εξοπλισμού στο λιμάνι, «κάτι που πρέπει να γίνει μέσα στο πρώτο εξάμηνο (από την εγκατάσταση του επενδυτή)», σύμφωνα με τον κ. Θεοφάνη.
Ο ίδιος επανέλαβε ότι οι εταίροι της κοινοπραξίας δεν έχουν συμφέροντα σε ανταγωνιστικά της Θεσσαλονίκης λιμάνια της περιοχής, οπότε το ελληνικό λιμάνι «δεν πρόκειται να γίνει follower».
«Αν δεν δημιουργήσεις υποδομές για να σου έρθουν μεγαλύτερα πλοία, δεν έχεις καμία πιθανότητα να παίξεις γεωστρατηγικό ρόλο στις μεταφορές. Αν είσαι εντελώς αποκλεισμένος από τα λεγόμενα mainliners -τις κύριες γραμμές- και εξυπηρετείσαι μόνο από feeders -τροφοδοτικές γραμμές- δεν έχεις καμία ελπίδα να ξεπεράσεις τη στενή σου ενδοχώρα κι αυτό είναι μια πραγματικότητα, που δεν μπορεί κανείς να την αρνηθεί σήμερα».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr