Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών σε επίπεδο Ομίλου ανήλθε σε € 36,1 εκ., τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε € 9,6 εκ. ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε € 1,6 εκ.
Κατά την 30/6/2017, τα συνολικά ίδια κεφάλαια της Εταιρείας σε ενοποιημένο επίπεδο ανέρχονταν σε € 281,8 εκ. (€ 2,63 ανά μετοχή). Ο τραπεζικός δανεισμός της Εταιρείας διαμορφώθηκε στα € 148,2 εκ., ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα ανήλθαν σε € 35,4 εκ. Επιπρόσθετα, ο καθαρός δανεισμός του Ομίλου (δάνεια μείον ταμειακά διαθέσιμα) στο τέλος της περιόδου διαμορφώθηκε σε € 112,8 εκ.
Τα οικονομικά αποτελέσματα του α’ εξαμήνου 2017, επιβαρύνθηκαν από τη μεγάλη αύξηση που σημειώθηκε στις διεθνείς τιμές των καυσίμων και συνετέλεσαν στη σημαντική αύξηση του κόστους πωληθέντων της Εταιρείας.
Σημειώνεται ότι, ο κλάδος της επιβατηγού ναυτιλίας χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα με το α’ εξάμηνο του έτους παραδοσιακά να εμφανίζει χαμηλότερο επίπεδο μεταφορικού έργου και εσόδων σε σχέση με το εποχικά πιο ισχυρό δεύτερο εξάμηνο του έτους.
Μεταφορικό Έργο (Ελληνική Ακτοπλοΐα - Γραμμή Κρήτης)
Στη γραμμή της Κρήτης (Ηράκλειο-Πειραιάς), οι Μινωικές Γραμμές διατήρησαν την πρώτη θέση που παραδοσιακά κατέχουν στην αγορά αυτή.
Το α’ εξάμηνο 2017, η Εταιρεία διακίνησε 272 χιλ. επιβάτες, 33 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 29 χιλ. φορτηγά αυτοκίνητα. Τα μερίδια αγοράς στη συγκεκριμένη γραμμή ανήλθαν σε 66,3% για τους επιβάτες, 62,9% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 46,3% για τα φορτηγά αυτοκίνητα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr