Σήμερα βρίσκεται στη τρίτη θέση με 3,67 εκατ. teu ετησίως, πίσω από το λιμάνι του Αλχεθίρας που είναι το πρώτο container terminal με 4,76 εκατ. teu, ενώ δεύτερο είναι αυτό της Βαλένθια με 4,72 εκατ. teu. Οι εκτιμήσεις για το 2017 κάνουν λόγο για διακίνηση περισσότερων από 4 εκατ. teu στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ από τα 3,7 εκατ. το 2016.
O κ. Βαμβακίδης ανέδειξε το συγκριτικό πλεονέκτημα του Πειραιά τονίζοντας ότι στο σύνολο είναι καλύτερος και φτηνότερος από τα άλλα λιμάνια, καθότι, όπως είπε, για Πολωνία - Γερμανία το τρένο από Πειραιά χρειάζεται τέσσερις και πέντε ημέρες αντίστοιχα για να φτάσει. Διάστημα τριών και τεσσάρων ημερών θέλει για την Τσεχία, την Αυστρία, τη Σλοβακία και την Ουγγαρία, ενώ μία και δύο ημέρες αντίστοιχα χρειάζεται για να φτάσει Βουλγαρία και Σερβία. Ειδικά αυτό έχει σημαντικό ενδιαφέρον για φορτία συγκεκριμένης αξίας που ο χρόνος λειτουργεί επιβαρυντικά στην τελική τιμή διάθεσης.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr