Την ίδια ώρα, η Minoan περιμένει την αξιολόγηση των δεσμευτικών προσφορών που έχει καταθέσει η ίδια και τουλάχιστον μία ακόμα εταιρεία για την απόκτηση του 40,44% της Hellenic Seaways που σήμερα κατέχει η Τράπεζα Πειραιώς. Ωστόσο, η διαδικασία της αξιολόγησης δε θα είναι σύντομη, καθώς αυτή θα πρέπει να γίνει από το νέο διοικητικό συμβούλιο της Τράπεζας Πειραιώς, παρατείνοντας την αγωνία γύρω από τα διοικητικά της Hellenic Seaways.
Μεταξύ άλλων, για να επανέλθουμε στη Γ.Σ., στο αίτημά της για σύγκληση έκτακτης γενικής συνέλευσης των μετόχων πριν από δύο εβδομάδες, η Minoan, που παρά το μεγάλο της μερίδιο στην εταιρεία δε μετέχει στο διοικητικό της συμβούλιο, κατηγορούσε τη διοίκηση της Hellenic Seaways για “ολέθριες επιχειρηματικές επιλογές” που οδήγησαν σε επιδείνωση των οικονομικών της μεγεθών και δεν καθιστούν πιστευτό ότι η εκτελεστική διοίκηση ασκείται “όπως επιβάλλει η χρηστή και συνετή διαχείριση”.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τη Minoan, “η εκτελεστική διοίκηση της HSW υπό τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Αντώνη Αγαπητό, προχώρησε σε αγορές και πωλήσεις πλοίων που στερούνται στρατηγικού πλάνου, καθώς και σε εκτεταμένες μετασκευές τους, ενίοτε κατά παραβατική υπέρβαση του κόστους προϋπολογισμού τους, ενέργειες που οδήγησαν την εταιρεία σε υψηλές ταμιακές εκροές και τελικώς στη δεινή οικονομική θέση που βρίσκεται σήμερα”.
Τα θέματα συζήτησης στην έκτακτη γενική συνέλευση, όπως είχε ζητήσει η Minoan, θα είναι:
Η πώληση του πλοίου HIGHSPEED 6 “χωρίς την προηγούμενη ενημέρωση της εταιρείας μας και το δικαιολογητικό λόγο της πώλησής του και της απόσυρσης του από την εκμετάλλευση κερδοφόρων ακτοπλοϊκών γραμμών”
Η απραξία της εκτελεστικής διοίκησης για τον έλεγχο και κατανομή ευθυνών και τη λήψη αναγκαίων δικαστικών μέτρων για υπερβάσεις μετασκευών πλοίων
Η αξιολόγηση και εξηγήσεις της για τα πραγματικά αποτελέσματα της HSW μετά την τελευταία Τακτική Συνέλευση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr