Πιο αναλυτικά, το μικτό κέρδος ανήλθε σε 9,198 εκατ. ευρώ, τα λειτουργικά κέρδη σε 10,325 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων σε 8,961 εκατ. ευρώ.
Ο κύκλος εργασιών παράλληλα, διαμορφώθηκε στα 21,167 εκατ. ευρώ, έναντι 26,609 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2015, σημειώνοντας πτώση της τάξης του 20,45%.
Σύμφωνα με τη διοίκηση του ΟΛΘ, ο μειωμένος τζίρος αποδίδεται στις συνεχόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων, εν όψει της ιδιωτικοποίησης του Οργανισμού.
Η διακίνηση των εμπορευμάτων τέλος, κατέγραψε μείωση κατά 15,83% έναντι του προηγούμενου έτους.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ, Δημήτρης Μακρής, σχολιάζοντας τα οικονομικά μεγέθη, επισήμανε τα εξής:
«Η ΟΛΘ αντιμετώπισε το Α εξάμηνο ιδιαίτερα δυσμενείς εξελίξεις που είχαν επίπτωση στα έσοδα της εταιρείας. Σημειώνεται ότι στις 180 ημέρες του Α εξαμήνου υπήρξαν 32 συνεχόμενες ημέρες απεργίας (Μάιος – Ιούνιος) και επιπλέον 4 εβδομάδες (Απρίλιος) αποχή από την εργασία τα Σαββατοκύριακα και τις υπερωρίες. Τα αιτήματα των συνδικαλιστικών φορέων για τις απεργιακές κινητοποιήσεις συνδέονταν με την επικείμενη ιδιωτικοποίηση της εταιρείας. Επίσης, επί 67 ημέρες παρέμεινε κλειστή η σιδηροδρομική σύνδεση προς τα Σκόπια δημιουργώντας σοβαρά προβλήματα στη μεταφορά χύδην και γενικού φορτίου ενώ για 20 ημέρες περίπου παρέμεινε κλειστή η οδική σύνδεση προς τη Βουλγαρία αποκλείοντας τη μεταφορά containers.
Διακόπηκε για αυτούς του λόγους η ανοδική τάση (+8%) στη διακίνηση στα containers του πρώτου τετράμηνου (Ιανουάριος – Απρίλιος) και επιδεινώθηκε η αναμενόμενη κάμψη στη διακίνηση του συμβατικού φορτίου. Το 3μηνο Ιούλιος – Αύγουστος – Σεπτέμβριος 2016 ανακτήθηκε το μεγαλύτερο μέρος της πτώσης στη διακίνηση containers του Α εξαμήνου και στο τέλος του 2016 εκτιμάται ότι θα προσεγγίσει τα επίπεδα του 2015. Αντίστοιχα, τα στοιχεία του Σεπτεμβρίου υποδεικνύουν ανάκαμψη και στο συμβατικό φορτίο που θα περιορίσει σημαντικά την πτώση του Α εξαμήνου.
Η ΟΛΘ ΑΕ στάθηκε δίπλα στους πελάτες και σε συνεργασία μαζί τους προσπάθησε να αμβλύνει τις επιπτώσεις αυτών των εξελίξεων. Η εταιρεία έδειξε αξιοσημείωτη αντοχή στη δυσμενή συγκυρία και διατήρησε την υψηλή κερδοφορία σε όλους τους δείκτες, με περιορισμό των εξόδων. Εκτιμάται, με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία του Β εξαμήνου, σημαντική ανάκαμψη της διακίνησης φορτίων και επιβατών και ως εκ τούτου ανάκαμψη τόσο του ετήσιου κύκλου εργασιών όσο και της κερδοφορίας».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr