Τα ναύλα στα πέντε πλοία της CPP, Hyundai Prestige, Hyundai Premium, Hyundai Paramount, Hyundai Privilege και Hyundai Platinum θα μειωθούν κατά 20%, στα 23.480 δολάρια την ημέρα 29.350 δολάρια, για μία περίοδο 3,5 ετών, από τον Ιούλιο του 2016 έως τον Δεκέμβριο του 2019.
Η συνολική μείωση των ναύλων θα ανέλθει στα 37 εκ. δολάρια και για τα πέντε πλοία, βοηθώντας έτσι την HMM να αντιμετωπίσει τις τρέχουσες οικονομικές δυσκολίες. Η συμφωνία προβλέπει ότι στο τέλος της περιόδου χάριτος, τα ναύλα θα αποκατασταθούν στα προηγούμενα επίπεδα και θα επανέλθουν στο ποσό των 29.350 δολαρίων την ημέρα μέχρι και τη λήξη κάθε ναυλοσυμφώνου έως το έτος 2025.
Ως αντάλλαγμα για τη μείωση αυτή στα ναύλα, η CPP θα λάβει μετοχές της HMM, οι οποίες θα είναι ελεύθερα διαπραγματεύσιμες στο Χρηματιστήριο της Κορέας, αλλά και ακάλυπτο δάνειο ποσοστού 3%.
Οι αναλυτές που παρακολουθούν την Capital Product Partners φοβόντουσαν πως η μείωση αυτή θα ήταν κατά πολύ μεγαλύτερη, όπως αναφέρει η Wall Street Journal. O Jonathan Chappell της Evercore, περίμενε μία μείωση της τάξεως του 50%. "Μία μείωση μόνο 20%, αν και σίγουρα δεν είναι ιδανική, είναι πολύ καλύτερη από τις εναλλακτικές", δήλωσε.
Ο κ. Jerry Kalogiratos, διευθύνων σύμβουλος της CPP, δήλωσε ικανοποίηση που συμφωνήθηκε η εξωδικαστικά η αναδιάρθρωση της HMM, ενώ ταυτόχρονα έγιναν ανακοινώσεις για ένταξη της HMM στην μεγαλύτερη ναυτιλιακή συμμαχία του κόσμου, την 2M Alliance, που αποτελείτια από τις Maersk Line και Mediterranean Shipping Co.
Όπως σημείωσε "ενώ η μείωση των ναύλων για τα πέντε αυτά πλοία αναπόφευκτα θα επηρεάσει τη ρευστότητά μας μέχρι τα τέλη του 2019 όταν ναύλα θα αποκατασταθούν στα προηγούμενα επίπεδα, πιστεύουμε ότι η αποζημίωση που αναμένεται να λάβουμε για τα μειωμένα ναύλα αντιπροσωπεύει ένα πιο ευνοϊκό για μας αποτέλεσμα, δεδομένων και των δυσμενών συνθηκών που επικρατούν στον κλάδο της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων".
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr