Όπως αναφέρουν οι δυο εφοπλιστικές οργανώσεις το τέλος θα συγκεντρώνεται σε ένα fund και θα επιστρέφεται στο πλοίο όταν θα πηγαίνει για σκραπ στο τέλος της ζωής του. Προϋπόθεση για να του επιστραφεί το τέλος θα είναι ο πλοιοκτήτης του πλοίου να επιλέξει διαλυτήριο εγκεκριμένο από την ΕΕ.
Οι εφοπλιστές χαρακτηρίζουν το μέτρο αντιανταγωνιστικό και υποστηρίζουν ότι δεν θα οδηγήσει στη βελτίωση των συνθηκών εργασίας που επικρατούν στα διαλυτήρια της Άπω Ανατολής,που υποτίθεται ότι είναι στόχος των πολιτικών της ΕΕ.
Οι δυο εφοπλιστικές οργανώσεις καλούν την ΕΕ να πιέσει όλα τα Μέρη για να υιοθετηθεί πλήρως από τη διεθνή κοινότητα η διεθνής σύμβαση ανακύκλωσης πλοίων του Χονγκ Κονγκ του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).
Όπως εκτιμάται εάν η πρόταση της ΕΕ περάσει τότε θα υπάρξουν προβλήματα της Κοινότητας με χώρες όπως η Ινδία, Κίνα, κ.λ.π
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr