Όπως προκύπτει από σχετική ανακοίνωση της ΟΜΥΤΛΕ η συνάντηση απέβη άκαρπη καθώς οι συνδικαλιστές δεν συμφώνησαν με τις κυβερνητικές προτάσεις. Ειδικότερα σύμφωνα με τα συνδικάτα, δόθηκε από τον Υπουργό στους εργαζόμενους µια διάταξη που πρόκειται να κατατεθεί στον κυρωτικό νόµο για την Σύµβαση Παραχώρησης µεταξύ Ελλ. ∆ηµοσίου-ΟΛΠ, η οποία όπως ισχυρίζεται διατηρεί σε ισχύ τον Γενικό Κανονισµό Προσωπικού (ΓΚΠ) ενώ ταυτόχρονα στην ίδια διάταξη, δίνει το δικαίωµα στο ∆Σ του ΟΛΠ να τον καταργήσει! Στη συνέχεια δίνει το δικαίωµα αντικατάστασης του ΓΚΠ σύµφωνα µε τις γενικές διατάξεις χωρίς να αναφέρεται ρητά στην συλλογική διαπραγµάτευση ή στη διαδικασία της διαιτητικής απόφασης, που ήδη προβλέπονται.
Όπως τονίζουν τα συνδικάτα «παραχωρούν το δικαίωµα στην COSCO να καταργεί µια κανονιστική πράξη χωρίς αυτό να προβλέπεται από κανένα νόµο. Έχουν ξεπεράσει κάθε όριο ενδοτικότητας προς την COSCO και αυτό αποτελεί όχι µόνο πρόκληση αλλά και υποτέλεια για ένα κυρίαρχο κράτος».
Παραδώσαν το λιµάνι «µπιρ παρά» και τώρα πουλάνε τους εργαζόµενους, τονίζεται στην ανακοίνωση.
Επίσης, στη συνάντηση έγιναν προτάσεις για µετατάξεις του προσωπικού χωρίς όµως όπως υποστηρίζει η ΟΜΥΛΕ, να δοθεί καµιά συγκεκριµένη διάταξη. Όπως προφορικά αναφέρθηκε, προτίθενται να θεσµοθετήσουν µετατάξεις σε υπάρχουσες κενές οργανικές θέσεις όπου και αν αυτές υπάρχουν, µετατρέποντας έτσι τους εργαζόµενους σε περιοδεύοντα θίασο. Ενώ εκτός από τα παραπάνω, όσον αφορά στον ΟΛΘ, ψέλλισαν περί ελέγχου της εργολαβοποίησης, γεγονός που σηµαίνει ότι θεωρούν δεδοµένη µια τέτοια εξέλιξη. Παράλληλα αναφέρθηκαν κάποιες διευθετήσεις για την Προβλήτα Ι και βελτιωτικές… αποσαφηνίσεις για τα εργασιακά.
Οι µάσκες έπεσαν, πούλησαν τον ΟΛΠ, πουλάνε τον ΟΛΘ και για ένα ταξίδι στην Κίνα πουλάνε τους εργαζόµενους στα λιµάνια. Ποιο µπορεί άραγε να είναι το «αντάλλαγµα» γι’ αυτή την θυσία, αναφέρεται στην ανακοίνωση που υπογράφουν οι τρεις λιμενεργατικές οργανώσεις Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας, Ένωση Μονίμων & Δοκίμων Λιμενεργατών ΟΛΠ και Ένωση Λιμενεργατών Αρχιεργατών
Οι εργαζόµενοι στα λιµάνια δεν έχουµε τίποτα άλλο από να απαντήσουµε στον εµπαιγµό. Αναγνωρίζουµε τα προβλήµατα που δηµιουργούνται στις παραγωγικές τάξεις. Πρέπει όµως όλοι ν’ αντιληφθούν ότι απέναντι στην επερχόµενη καταστροφή σε πολλούς κλάδους, µόνο όλοι µαζί µπορούµε να βάλουµε ένα φραγµό, προτστίθεται στην ανακοίνωση
Στην συνέχεια καλούν τον Πρωθυπουργό ν’ αναλάβει τις ευθύνες του απέναντι στους εργαζόµενους στα λιµάνια και «στην καταστροφή που επέρχεται για όλους τους εργαζόµενους της χώρας µε την απειλούµενη ΚΙΝΕΖΟΠΟΙΗΣΗ των εργασιακών σχέσεων».
Καταλήγουν υπογραμμίζοντας ότι συνεχίζουν «έναν αγώνα που δεν είναι συντεχνιακός και σηκώνει το βάρος της αντίστασης και για άλλους εργαζόµενους καθώς και µικροµεσαίους επαγγελµατίες που θα εξαφανιστούν από τον ολοκληρωτισµό της COSCO µετά τη µονοπωλιακή της παντοδυναµία στον Πειραιά. ∆εν έχουµε άλλη επιλογή, είναι θέµα αξιοπρέπειας».
Να σημειωθεί ότι τα προβλήματα στην αγορά, που έχει φτάσει στα όριά της, συνεχίζονται, αφού εκτός από την κρουαζιέρα, που την προσεχή Δευτέρα 20/6 αναμένει στον Πειραιά το "Carnival Vista" των 5.000 επιβατών και το Car Terminal, που έχει να υποδεχθεί πλοίο πάνω από δυο εβδομάδες, σοβαρά είναι τα ζητήματα και στη Ναυπηγοεπισκευή, αφού οι μοναδικές σχεδόν διαθέσιμες πλωτές δεξαμενές, αυτές του Ο.Λ.Π., παραμένουν ανενεργές, λόγω των απεργιακών κινητοποιήσεων με αποτέλεσμα να έχουν πέσει κάθετα οι ρυθμοί των ναυτιλιακών εργασιών και υπηρεσιών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr