Συνολικά τον Απρίλιο τοποθετήθηκαν από τη διεθνή ναυτιλία παραγγελίες για μόλις 27 πλοία, όταν πέρυσι τον Απρίλιο είχαν τοποθετηθεί παραγγελίες για 139 πλοία. Το ίδιο διάστημα, Έλληνες εφοπλιστές είχαν προχωρήσει σε παραγγελίες 15 πλοίων.
Μαζί με τους έλληνες αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι απέχουν από τα ναυπηγεία και οι κινέζοι πλοιοκτήτες. Τον Απρίλιο δεν κατεγράφη καμία παραγγελία από κινέζους, ενώ πέρυσι τον ίδιο μήνα είχαν προχωρήσει στην παραγγελία 11 νεότευκτων πλοίων.
Η έλλειψη νέων παραγγελιών κυρίως στα πλοία μεταφορά ξηρού χύδην φορτίου είναι θετικό γεγονός για την πορεία των ναύλων μελλοντικά καθώς σε συνδυασμό και με τις αυξημένες διαλύσεις μειώνεται το ποσοστό αύξησης του στόλου και συνεπώς επέρχεται μία ισορροπία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης χωρητικότητας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr