Οι Έλληνες εφοπλιστές πραγματοποίησαν πολλές κινήσεις αγοράς πλοίων αξιοποιώντας χαμηλές τιμές που υπάρχουν στην αγορά αλλά και πλειστηριασμούς πλοίων από τις τράπεζες, οι οποίοι πληθαίνουν αφού η ναυλαγορά ξηρού φορτίου δεν λέει να «ξεκολήσει» από τα χαμηλά.
Η Lavinia του Ομίλου Λασκαρίδη απέκτησε σύμφωνα με την Allied Shipbroking σε πλειστηριασμό το πλοίο Chitra Prem, 93.270 dwt και έτους ναυπήγησης το 2010 στα ναυπηγεία Jingsu New Yangzijian της Κίνας αντί 9.8 εκατ. δολ. Ένα ακόμη φορτηγό πλοίο το «Safe Voyager» 82.514 (2007, Tsuneishi) αγόρασε και η Pavimar Shipping η νέα εταιρεία του Γαβριήλ Παναγιωτίδη.
Επίσης σε αγορές πλοίων προχώρησε και η Lomar Shipping του Γιώργου Λογοθέτη, η οποία απέκτησε τα containerships «E.R. Helgoland» και «E.R.Cuxhaven» 2.496 teu το κάθε ένα και έτους ναυπήγησης το 2002 αντί 3,8 εκατ. δολ το ένα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr