Ο μέσος ημερήσιος ναύλος στα capes την Παρασκευή 22 Απριλίου διαμορφώθηκε στα 8.216 δολ. υψηλότερα σχεδόν 1.000 δολάρια και από το μέσο ημερήσιο λειτουργικό κόστος του πλοίου.
Ο Baltic Capesize Index (BCI) είναι πλέον πάνω από τις 1.000 μονάδες και συγκεκριμένα βρίσκεται στις 1.081 μονάδες, ενώ ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς Baltic Dry Index (BDI) λόγω της σημαντική ώθησης κυρίως από τους ναύλους των Capes πλησιάζει τις 700 μονάδες καθώς την Παρασκευή 22 Απριλίου έκλεισε στις 688 μονάδες.
Κινείται ανοδικά εκτός μία ημέρας που έχασε τρεις μονάδες για 56 ημέρες από τις 10 Φεβρουαρίου που έγραψε το ιστορικό χαμηλό των 290 μονάδων. Ο ημερήσιος ναύλος των capesήταν τότε μόλις 2.968 δολ. Υπερδιπλασιάστηκε δηλαδή από τότε.
Η εξέλιξη αυτή δίνει ανάσες στις εταιρείες με πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου και κυρίως στις μετοχές ορισμένων εκ των εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών.
Χαρακτηριστική είναι η κίνηση της μετοχής της Safe Bulkers του Πόλυ Χατζηιωάννου, από τα 0,71 δολ. στις 24 Μαρτίου στα 1,19 δολ. την Παρασκευή 22Απριλίου, όπως επίσης και της Navios Holdings της Αγγελικής Φράγκου από τα 1,18 δολ στα 1,59 δολ.
Ανοδικά το ίδιο διάστημα κινήθηκε και η τιμή της μετοχής της Star Bulk Carriers του Πέτρου Παππά από τα 0,65 δολ στο 1 δολ., ενώ ξεχώρισε και η μετοχή της Diana Shipping του Συμεών Παληού που από τα 2,25 δολάρια στις 24 Μαρτίου βρέθηκε στα 3 δολ στις 22 Απριλίου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr