O «Αρμαγεδδών» της μειωμένης ζήτησης και της υπερπροσφοράς χωρητικότητας που έχει χτυπήσει τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου δημιουργεί ανυπέρβλητες δυσκολίες στις ναυτιλιακές εταιρείες με στόλους bulk carriers. Η Paragon Shipping στο τέλος του 2014, είχε 16 πλοία στο νερό, όμως «υποχρεώθηκε» σε συνεχείς πωλήσεις πλοίων προκειμένου να αποπληρώσει τα δάνεια της, μηδενίζοντας τον στόλο της.
Η εταιρεία πουλάει τώρα και τα τελευταία έξι πλοία που έχει σε λειτουργία, ενώ παράλληλα ακυρώνει την παραλαβή ενός νεότευκτου πλοίου Ultramax από τα ναυπηγεία Yangzhou Dayang Shipbuilding, το οποίο επρόκειτο να παραλάβει το τέταρτο τρίμηνο του 2015. Επίσης είναι στη διαιτησία με τα ναυπηγεία για ένα άλλο νεότευκτο Ultramax το οποίο δεν παρέλαβε στο τέλος του 2015.
Επιπροσθέτως επέκτεινε μέχρι τις 18 Μαρτίου το δικαίωμα των κατόχων μη εξασφαλισμένων ομολογιών να τις ανταλλάξουν με μετοχές της εταιρείας, καθώς αδυνατεί να αποπληρώσει τις δόσεις.
Η Paragon συζητά τέλος με τα ναυπηγεία Jiangsu Yangzijiang Shipbuilding Co., να μεταθέσει τις παραλαβές τριών υπό ναυπήγηση Kamsarmax προς το τέλος του 2016 χωρίς επιπλέον κόστος για την εταιρεία. Το υπόλοιπο που οφείλεται στα ναυπηγεία για τα τρία πλοία είναι υψηλότερο από την σημερνή αξία των πλοίων αναφέρει η Paragon.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr