Η κατάρρευση των ναύλων και των δεικτών (ο BDI διαπραγματεύεται στις 355 μονάδες) απομακρύνει τους επενδυτές από τις μετοχές των εταιρειών με αποτέλεσμα λόγω έλλειψης ζήτησης, πολλές εξ αυτών να διαπραγματεύονται πολύ κάτω από το ένα δολάριο.
Έτσι αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο να διαγραφούν από το αμερικάνικο χρηματιστήριο εφόσον η μετοχή διαπραγματεύεται κάτω από το ένα δολάριο για 30 συνεχόμενες ημέρες. Οι μετοχές αυτές εάν μέσα στις επόμενες 180 ημέρες δεν επανέλθουν πάνω από το ένα δολάριο διαγράφονται από το χρηματιστήριο.
Ήδη οι αμερικανικές χρηματιστηριακές αρχές έχουν βγάλει κίτρινη κάρτα σε ορισμένες εταιρείες, οι οποίες με δεδομένη την κατάσταση που επικρατεί την αγορά αυτή την περίοδο έχουν ως μόνη διέξοδο το reverse split, τακτική που έχει εφαρμοστεί και στο παρελθόν από άλλες ναυτιλιακές.
Το τελευταίο διάστημα ειδοποίηση από τις χρηματιστηριακές αρχές έχουν δεχθεί οι εταιρείες Dryships του Γιώργου Οικονόμου, Star Bulk του Πέτρου Παππά και του fund Oaktree, Freeseas του Ίωνα Βαρουξάκη, Paragon Shipping του Μιχάλη Μποδούρογλου, Globus Maritime του Γιώργου Φειδάκη, Safe Bulkers του Πόλυ Χατζηιωάννου και Diana Conatinairships του Συμεών Παληού.
Ορισμένες εταιρείες εξ αυτών έχουν αποφασίσει να προχωρήσουν σε reverse split για να συμμορφωθούν με τους κανόνες των Αμερικανικών χρηματιστηριακών αρχών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr